slaven1

authenticated user

texty

Stránky

komentáre

slaven1

No, PR operácia sa americkej TV Narkóza nepodarila, s Kisku spravili ešte väčšieho debila pred celým národom. Alebo to bol umyslel?

Reku, že stiahnem video z archívu lepšie ako sa podarilo Afinovi, ale informačný produkt "TV Noviny" z 29.11.2018 je nedostupný, stiahli ho z archívu.

slaven1

Dlho som rozmýšľal, ako ho vystihnúť. Sedí, že "vtip" - jeho aktivita je na srandu. No keď sa bratá s jemu podobným Waltzmanom - často na konci jeho šaškovania tečú slzy. Kiska je "zlý vtip".

Boss "mafiánskeho" štátu

Zlý vtip svoju krajinu, pri plnom vedomí, nazval mafiánsky štát. Takto zo seba spravil jedného z jeho bossov. Označil sám seba za mafiána, defakto.

Cez túto jeseň sa ukázalo, že vie čo hovorí - je členom pozemkovej mafie. Zo záverov súdu vysvitlo, že sa zúčastnil krádeže tatranského pozemku:

Obžaloba zároveň predložila na porovnanie tri zmluvy – medzi spoločnosťou Agras, s. r. o, a Andrejom Kiskom, Agras, s. r. o., a Jánom Sirockým a zmluvu medzi Sirockým a Kiskom. Tie podľa obžaloby nesú rovnaký rukopis. V tejto súvislosti poukázala aj na pochybnosti pri vkladoch vlastníckych práv. Zároveň upozornila na pochybné podpisy dvoch zmlúv – medzi Sirockým a Agrasom a potom medzi Kiskom a Sirockým, ktoré nasledovali vo veľmi krátkom čase po sebe. Okrem toho podľa obžaloby Kiska nemohol vidieť pri kúpe pozemkov príslušný list vlastníctva predávajúceho, pretože ten ešte v tomto čase nemohol existovať.

Ostatne, takýto štát dlhých lakťov, to je štát, ktorý je mu mentálne blízky. Normálny štát riadiť nevie, viď nevymenovanie ústavných sudcov.

Čestný člen popredných cargo kultov

Je to blbeček. Hlúpy si myslia, že silu im dodá pridruženie ku cargo kultom:

- jeho firma so slobodomurárskym názvom, ktorá vyhodila na ulicu 2 bytovky ľudí, sa volala TGI Orient)
- obšmietal sa okolo Scientológov
- klaňal sa pri Múre nárekov

Zase 2 krásne nové mená

Niekoho schopnejšieho na zmenu by uvítal aj Washington - hlavný sponzor Kiskovej predvolebnej kampane. Volebný poradcovia ambasády nám už dokonca vybrali dve vhodné mená. Tak ako minule. Veď Kiskove dvojča v prezidentskej kampani 2014 bol "charakterný" Prochádzka.

A patrične tieto dve nové mená nabalili peniazmi. Tak ako minule. Cez jeseň 2018 nebolo ulice na Slovensku, na ktorú by sa nevyškierala Mistríkova lokajská hlava. Túto kampaň za niekoľko miliónov si samozrejme "úspešný vedec" zaplatil "ze svojeho" - tvrdia (ríšske) média.

Ak by Slováci nechceli ďalšieho očividného mimóna - poslušného sluhu (korporácií) - pripravená je aj menej očividná "Ivetka2". Ivetka2 je však nemastná, neslaná (čaptavá) aby vyriešili otázku "čo prospešného spravila pre Slovensko", rozhodli sa, že cez (ríšske) média na ňu nalepia "vyriešenie (nejakej) skládky v (nejakom) Pezinku, Gbely, Šale". Robia to však veľmi zle.

Záverom

Takto keď sa na to pozrieme, Ivan Seatovič bol dobrý prezident.

Íst do Marakéša podpisovať je hodné Zlého vtipu.

Uvidíme ako si bude viesť Pišta Harabin.

slaven1

Toľko k používaniu pojmu "(CD-)rom".

slaven1

- Poliaci podpísali 20 ročný kontrakt na dovoz LNG z USA https://www.ft.com/content/5272ba76-d1df-11e8-a9f2-7574db66bcd5

- Plyn je drahší ako z Ruska. Hlavne že diverzifikujú od "nespoľahlivého" ruského dodávateľa.

- Na MZV Ruska opätovne poukázali, že je to plyn, ktorý USA nakupujú z Ruska (Yamal). https://cz.sputniknews.com/byznys/201811198506449-plyn-lng-usa-rusko/

- Robia to nepriamo, cez prostredníkov (francúzska Engie) https://en.wikipedia.org/wiki/Engie

- Nemecko dostavuje Severný prúd 2 a zároveň zahájilo stavbu terminálu na dovoz skvapalnené plynu z Yamalu (cez USA :-) http://fortune.com/2018/09/19/germany-us-russia-liquefied-natural-gas-te...

- USA naplno kešujú svoje kolónie

- Bulharské elity sa hlboko ohli pre USA a plynovod obchádzajúci vydieračov na Ukrajine ide cez Turecko. Na Slovensko má doraziť v 2022 cez Bulharsko, Srbsko (2020) a Maďarsko (2021) https://cz.sputniknews.com/slovensko/201811228521699-turkish-proud-slove...

- V zbrojárskom odvetví je tohtoročný hit S400 (Kúpilo Turecko, India, Čína)

slaven1

Keď vidím takéto platzkarty, mám chuť spraviť si výleť až do Vladivostoku.

slaven1
ostalo kde? Stačí ak napíšem, že samotná ilustrácia obálky vznikala v Bratislave? :-D
slaven1

Aby sme vyvážili upriamovanie pozornosti na odpad, dodávam informáciu, že Žiarislav vydal novú knihu. Volá sa Na vrchárskom chodníku. Tiež je to beletria.

Na Vrchárskom chodníku

 

slaven1

Dobré je tiež "progresívne slniečko".

 

Vo filme Sprievodca galaxiou (odkiaľ je robot) ide na koniec taký (lacný) filozofický monológ a je nepravdivý. Niečo o tom, že na čom v živote najviac záleží. Už neviem čo presne, len si pamätám, že je to nepravda.

slaven1

Zatiaľ sú v obehu tieto:

Degresívné Slovensko - nepredstavujú pokrok, predstavujú prehlbovanie úpadku

Progresívne smetisko - z našej peknej, zatial pomerne stabilnej krajiny spravia bordel sa skutočne svetovej úrovni (výmierky, krimigranti, ešte väťšie znižovanie pôrodnosti).

Agresíne Slovensko - zbili novinára aby zabránili jeho vstupu na verejnú tlačovku, kde by kládol nepríjemné (nepripravené) otázky ich kandidátke na prezidenta, ktorá právne zastupuje mesto Gbeli vo veci problémovej skládky odpadu (tlačovka bola platená z verejných peňazí).

slaven1

Je to v pondelok, 8.10.

slaven1

Som zvedavý, kto prvý z pilotov Izraela naberie odvahu sadnúť do lietadla, a ísť opäť borbardovať Sýriu.

slaven1

Angry Trump torpedoes G7's hard-won trade harmony

slaven1

Tupá SMEtiareň má ďalšiu kampaň. Najskor priznali ako "už 25 rokov zametajú s hlúposťou" (a nejde im), a teraz toto:

Kto výhrá? Redaktor SMEtiarne Peter Schutz alebo vykonšpirovaný konšpirátor?

slaven1

Cez víkend sa vo východoslovenskej obci Gregorovce uskutočnil spomienkový koncert venovaný zavraždenému novinárovi Jánovi Kuciakovi a jeho snúbenici Martine Kušnírovej. Akcia sa uskutočnila pri príležitosti plánovanej svadby, ktorej sa mladý pár nedožil. Organizátori zabezpečili pre účastníkov podujatia aj bohaté občerstvenie, mobilné WC, parkovacie plochy a bezplatnú kyvadlovú dopravu z Prešova.

https://www.napalete.sk/ludia-oznacuju-posmrtny-sobas-kuciaka-a-kusnirov...

...a teraz šupho na Pohodu.

slaven1

Šírením vojnovej propagandy sa Senník N dopustil, keď ich pracovník v mene redakcie odkázal na tento článok o "zdraví nezávadnom ochudobnenom úrane". Článok zmäkčuje vojnový zločin USA (a ich vazalov), ktorý spáchali počas bombardovania Juhoslávie v 1999.

V dnešnom Srbsku (a okolitých krajinách) je zvýšený výskyt rakoviny ako dôsledok bombardovania uránom.

Odkaz, a aj článok samotný, bol vložený do slovenského infopoľa, ako súčasť PR kampane NATO reagujúcej na činnosť srbského parlamentu "vytvoriť výbor, ktorého úlohou bude preskúmať, aké zdravotné následky na tamojšom obyvateľstve zanechali nálety NATO z roku 1999".

Pre doplnenie uvádzam, že Srbsko je momentálne provincia podriadená USA, keďže tí ich porazili vo vojne. Srbský parlament sa riadi z americkej ambasády v Belehrade, a taj sa neočakáva, že ním vytvorený výbor bude svojich náčelníkov "silno hryzkať".

slaven1

Rusko sa dostalo k informáciám o tom, čo sa deje v bohato dotovanom armádnom laboratóriu Porton Down. Chystajú sa tam chemické sračky hromadného ničenia ruského obyvateľstva.

Myslíš, že to môže byť spojené so slovami prezidenta RF, že "niekto" v Rusku skupuje DNA vzorky ruského obyvateľstva. "Deje sa to cieľavedome a profesionálne," povedal jeseňou minulého roku V. Putin.

--

Ešte prikladám odkaz na reportáž ruského Prvého kanálu zo včera, 13.04.2018, kde je krásne zhrnutá celá situácia vrátanie zaznamu doznania účastníka vyfabrikovaného úroku v sýrskej Dume.

Pre mňa je "najkrajšie" časť vstup Lavrova, kde hovorí, že "aj neveľké excesy privedú k novým vlnám migrantov do Európy a ďalším prejavom, ktoré nie sú treba ani nám, ani našim európskym susedom, a z ktorých sa môžu radovať iba tí, ktorí sú ochránení oceánom."

slaven1

... ale iba podľa genderovo a rasovo vyváženého oddelania PR(opagandy) Pentagonu.

Medzitým na druhej strane planéty, v Moskve pekne rozpísali kde, čo, kam letelo a hlavne čo aj doletelo. Preklad tlačovky ruskej armády tu:

Ruská armáda hodnotí bombardovanie Sýrie Spojenými štátmi z 14.4.2018 (103/71)

slaven1

ktoré môžu poškodiť pristojace satelity (glonass). Takže radšej rušenie..

 

slaven1

Vtip pobavil.

Pre neznalých vysvetlime prečo ruskí "činovníci" (poslanci, primátori, gubernátori..) posielajú svoje rodiny a kupujú nehnuteľnosti v zahraničí.

Je to súčasť koloniálneho riadenia Ruska. Nedostaneš sa na vyššiu pozíciu ak nepošleš svoju manželku alebo potomkov za hranice. Cez to činovníkov kontrolujú:

Pekne nás počúvaj, alebo tvoje decko dostane v nočnom klube cez držku, stane sa účastníkom v dopravnej nehode alebo... možností je veľa.

Súčasťou toho sú aj nehnuteľnosti v zahraničí - z nakradnutého ti dovolíme žiť luxusne u nás, u teba doma by to bilo do očí (takto "investujú nakradnuté"). Po príklady tejto technológie nemusíme chodiť ďaleko.

Oligarcha Široký postavil vilu na (američanmi kontrolovaných) Bahamách (a nie kdesi na Filipínach) a náš budúci premiér Druky kúpil dom dokonca priamo na Floride (a nie kdesi na francúzskej riviére).

http://www.nadhlad.com/comment/27330#comment-27330

#nod

slaven1

nie, rozloženie síl vnútri krajiny im bordel v Sýrii nepovoľuje upratať. Môžu však pekne hovoriť. Napr. toto vystúpenie v BR OSN, kde zástupca RF aktivitu USA v Sýrii prirovnal "k rybačke v kalných vodách, kde sa im na udicu chytajú iba ryby-mutanti". Pobavil.

‘Mutant fish in murky waters’: US brings global chaos & has no real friends, says Russia's UN envoy

Celé vystúpenie v BR OSN 9.4.2018 je tu: https://www.youtube.com/watch?v=4BSgJo0QPZM

slaven1

Navrhované znenie Zákona o zahraničných agentoch:

„Názov zahraničného agenta musí pri aktivitách vykonávaných na území Slovenskej republiky a na informačných, propagačných, edukačných alebo komerčných materiáloch obsahovať zreteľný dodatok „Pozor! Zahraničný agent.“. Tento dodatok musí byť uvedený vždy minimálne s rovnakým dôrazom, s akým je uvádzaný aj samotný názov zahraničného agenta.“

Zákon v NRSR neprešiel. Nečudujem sa.

Už aj preto, že súčasné znenie mi príde ako keby schválne chceli neúspech (neprijatie), ako keby chceli organizácie financované zo zahraničia iba trolovať, bez skutočných výsledkov.

Prečo? Znenie je veľmi ostré. Zase to naše, že sme "pápežskejší ako pápež".

Načo ich vôbec nazývať "zahraničný agent"? Však sa splašia! Skúste riadiť také splašené stádo koní.

Jemnejšie treba zákon napísať. Volajme ich napr. "organizácie financované zo zahraničia".

Načo tam dávať slovo "pozor" a ešte aj z výkričníkom?! Na začiatok stačí niečo menej nápadné napr. označenie ako  "z.f.o." (zahraničím financovaná organizácia).

Troška diplomacie, preboha.

Nám, národu, stačí jemný "marker", že "aha, hentí s tou tenučkou bielou stuštičkou cez lavý prostredník, to sú tí, na ktorých si treba dať pozor".

Veď vždy sa dá spraviť reforma, hlavne aby "Zákon o zahraničím financovaných organizáciách" prešiel.

Inak, je napísaný tak, že ako z.f.o. sa budú musieť registrovať aj televízie, média, závody (VW, Kia...)...

Opäť to treba spraviť užšie, iba na NGO, a potom ho reformovať (zväčšiť). Volá sa to salámová metóda.

slaven1

ale, mal by si byť rád, že som ti ušetril robotu a nemusíš sem prepis rozhovoru "s novinárom z piatej kolóny" dávať ty..

Ale na čo to sem kopíruješ celé

- pre technickú stránku: čím viac sa to "namnoží" tým je väčšia šanca, že sa to zachová

- pre umeleckú stránku: skopírovaný (veľmi dobrý) článok so skopírovanými (veľmi dobrými komentármi) komentármi.

- pre celkový pocit: prosto sa to sem "sadne"

Akože ty na svoj web môžeš kopírovať celé články a ja na tvoj web nemôžem kopírovať celé články? :-)

Iba bodovo:

- nie je to zneužívanie, robím to veľmi riedko

- ľudia apoň jednu nezakázanú vec nezneužívajú

- toto, nadhlad.com je môj blog. Blogujem cez komenty (lebo články mám zakázané,  bo email)

slaven1

respektíve pred tým než prešla do užšieho výberového kola na dôležitú vládnu funkciu, dala na "pracovnom pohovore" takého myšlienky:

http://www.nadhlad.com/comment/22443#comment-22443

slaven1

Mne tiež trvalo skoro 3 roky kým som to ich podžubané divadlo s celým KSB prekukol.

Kolodej, a v čom spočíva tvoja kritika KSB?

slaven1

Tieto hovoriace hlavy, pche... :D My píšuce ruky, my sme úplne iné :)

K Pjakinovi:

- je to príslušník národa, civilizácie, ktorá zaberá 1/6 súše a sedí v Barnaule (Altaj), čo je od Bratislavy a Prahy zdruba 4500km, takže sa nečudujme, že má iný pohľad od nášho

- jasné, že Slovensko a Česko sú vyznamné krajiny.

slaven1

Americký veľvyslanec Adam Sterling a novinár píšuci v slovenčine Ján Kuciak

 

V dňoch a týždňoch po vražde Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej som našiel istú útechu v rastúcom obdive voči Jánovi, jeho novinárskym kolegom a slovenskému ľudu. Uplynulé týždne pridali ďalšiu kapitolu k významným dejinám odvahy Slovákov byť slobodnými. Napriek oprávnenému smútku a hnevu, ktoré všetci cítime, mali by sme tiež vziať na vedomie, že Slováci naďalej tvoria vlastný osud, tým, že chránia svoje hodnoty.

Ján ako investigatívny novinár zasvätil svoj talent službe pravde a ľuďom Slovenska. Ján a novinári ako on hrajú na celom svete zásadnú úlohu pri udržiavaní zdravej demokracie. Vláda ľudu si žiada informovanú voličskú verejnosť. Napokon, sú to sami ľudia, kto musí rozhodnúť v akej krajine chcú žiť.

Novinári ako Ján, ktorí na seba preberajú rolu informovať verejnosť a brať na zodpovednosť volených predstaviteľov, prejavujú odvahu byť slobodnými každodenne. Odhaľujú a prezrádzajú významné a nepríjemné pravdy, často za veľkú osobnú cenu. Na rozdiel od niektorých samozvaných „alternatívnych novinárov“, ktorí sa snažia podkopať demokratické hodnoty šírením konšpiračných teórií a dezinformáciami, investigatívni žurnalisti sa podujali na tvrdý chlebík – overujú si fakty u zdrojov a preosievajú údaje, aby poskytli presné, informované správy. Vzdávam hold ich odvahe, odhodlaniu a ich schopnostiam – a opakujem, že je neprijateľné, aby museli čeliť násiliu alebo zastrašovaniu, nech by to bolo kdekoľvek.

Zatiaľ čo novinári odhaľujú pravdu a informujú verejnosť, bežní občania majú zodpovednosť viesť a formovať svoje demokratické spoločnosti. Aj tu som sa opäť pristihol pri obdive nad odvahou a dôstojnosťou Slovákov. Dni a týždne po Jánovej smrti zastihli obyčajných slovenských občanov pri pokojných zhromaždeniach po celej krajine, na obranu otvorenosti, slobody prejavu, demokratických hodnôt a slušnosti.

Tento rok si pripomíname 25. výročie založenia Slovenska a 100. výročie založenia prvej, demokratickej Československej republiky. Dnes môžeme oslavovať tieto výročia – ako aj trvalé putá medzi našimi dvoma národmi – vďaka generáciám ľudí, ktorí mali odvahu byť slobodní. Je mi nesmiernou cťou sledovať novú generáciu, ktorá prejavuje rovnakú odvahu v tejto významnej chvíli slovenských dejín.

https://sk.usembassy.gov/sk/odvaha-byt-slobodnym-je-odvahou-ozvat-sa/
https://komentare.sme.sk/c/20792323/odvaha-byt-slobodnym-je-odvahou-ozva...

slaven1

Rozhovor Jána Kuciaka a Mariána Kočnera 5. septembra 2017 (kompletný prepis):

Kočner: Dobrý deň, odpísal som vám na váš e-mail.

Kuciak: Áno, videl som.

Kočner: Ešte raz zdôrazňujem, že buď zverejníte moje odpovede tak, ako som ich povedal, alebo ak nie, tak potom si neprajem, aby ste ich uverejňovali vôbec a ešte sa vás chcem pán Kuciak opýtať jednu vec.

Kuciak: Áno?

Kočner: Vysvetlite mi, prečo vás tak strašne zaujíma moja osoba, platí vás za to niekto?

Kuciak: Nikto.

Kočner: Nikto vás neplatí, počujeme sa? Haló?

Rozhovor sa na chvíľu prerušil.

Kočner: Tak ešte raz sa pýtam, niekto Vás za to platí alebo vás úkoluje?

Kuciak: Nikto ma neplatí, ani ma nikto…

Kočner: (nerozumieť)

Kuciak: Ste sa pýtali, tak vám odpovedám.

Kočner: Tá vaša aktivita k mojej osobe je neskutočne agresívna, ja sa vás pýtam, čo je vás do toho, či som ja niečo predal alebo kúpil? Teraz rozprávam ja, tak buďte ticho!

Kuciak: Pýtajte sa.

Kočner: Čo je vás do toho, hej? Čo vás je do môjho podnikania? Vy máte pocit, že to je vec celospoločenského významu, ktorá by mala zaujímať vašich čitateľov? Či Kočner predal nejaký byt alebo nepredal?

Kuciak: Áno, je to možno…

Kočner: (nerozumieť)

Kuciak: Pýtate sa ma, chcete odpoveď?

Kočner: Áno.

Kuciak: Môže byť vecou spoločenského záujmu, zatiaľ ešte neviem žiaľ…

Kočner: Z akého dôvodu?

Kuciak: Pre pochybnosti, ktoré existujú okolo vášho podnikania.

Kočner: Počkajte pán Kuciak, aké vy máte pochybnosti o mojom podnikaní?

Kuciak: No tak vyplývajú aj z toho, že ste obvinený z ekonomických trestných činov, toto konkrétne myslím, že sa to týka správy cudzieho majetku.

Kočner: Správy cudzieho majetku. Viete vy, z čoho som ja obvinený a prečo som obvinený? Máte pocit, že predaj nejakého bytu sa týka môjho obvinenia?

Kuciak: Môže sa týkať, nemusí, to ja neviem.

Kočner: Môže sa to týkať, ale sa to netýka.

Kuciak: To tvrdíte vy.

Kočner: No pán Kuciak, poviem vám ja jednu vec. Začnem sa zaujímať, pán Kuciak, teraz ja o vás, o vašu matku, o vášho otca, o vašich súrodencov, o všetkých sa začnem zaujímať a budem aj ja o vás zverejňovať všetko, čo o vás nájdem, pán Kuciak. Budete prvý, uprednostním vás pred pani Tódovou, pretože vy to, čo robíte, tak robíte veľkú nadprácu a ja som presvedčný o tom, že si vás niekto najal, že vás za to niekto platí, neviem vám to teraz dokázať.

Kuciak: Lebo to nie je pravda.

Kočner: Ale veď viete, že aj to, čo vy píšete, to tiež nie je pravda a píšete klamstvá. Keby ste si so mnou sadli a zoberiem všetky tie články, ktoré mám rozobraté, tak vám ukážem a podčiarknem, kde klamete. Viete prečo klamete?

Kuciak: Prečo?

Kočner: Lebo ste hlúpy a zle si spájate súvislosti. Ale hlavne, niekto vás naviguje. Ja viem, kto vás naviguje a viem kto vás kŕmi informáciami, ale musíte si uvedomiť, pán Kuciak, jednu vec, ste informovaný jednostranne a účelovo ľuďmi, ktorí páchajú trestnú činnosť a ja sa snažím páchaniu trestnej činnosti zabrániť.

Kuciak: Neviem, čo konkrétne máte na mysli.

Kočner: Ja veľmi dobre viem, koho mám na mysli, ja viem, s kým komunikujete a kto vám dáva informácie, ja nie som padnutý na hlavu.

Kuciak: Som novinár, komunikoval som s hocikým, ale nikdy nešiel prvý impulz od nikoho iného.

Kočner: Pán Kuciak, vy nie ste novinár. Vy ste malý pisálek, ktorý robí na objednávku. Vy máte od novinára naozaj ešte veľmi ďaleko. Novinárov na Slovensku je veľmi málo, ale vy medzi nich zatiaľ určite nepatríte, pán Kuciak. Možno raz budete, ale zatiaľ nie. Zatiaľ ste niekto, kto píše na objednávku. Ešte raz, nemôžem povedať, že vás za to niekto platí, platí vás váš zamestnávateľ, to vás platí určite a neviem vám dokázať, že je za tým aj niečo iné, ale keď vám to budem vedieť dokázať, pán Kuciak, tak vám garantujem, že skončíte s písaním, pretože vás budem pranierovať. Keď budem teda tie dôkazy mať, teraz ich nemám. Ale verte tomu, že urobím všetko pre to, aby som ich získal, ak existujú. Aby som ukázal Slovensku, kto si na Slovensku dovolí špiniť bez toho, aby mal overené informácie. Vy ich overené nemáte.

Kuciak: Môžem sa k tomu aj ja vyjadriť, či budem len počúvať?

Kočner: Môžete.

Kuciak: Všetky veci, ktoré som napísal, či sa vás to týka alebo netýka, sú z verejne prístupných zdrojov. Všetky som tam uviedol, častokrát som ich aj zverejňoval a myslím, že v tom nie je žiadny problém. Pri každej téme logicky komunikujem s ľuďmi, ktorých sa týka. Čiže, ak som písal o vás, komunikoval som s ľuďmi z Technopolu.

Kočner: Počkajte, pán Kuciak, čo ja mám s Technopolom? Môžete mi to vysvetliť? Môžete mi povedať, čo ja mám s kauzou Technopol? Konkrétne povedzte čo”

Kuciak: Získali ste dom od pani Pávkovej, to je jedna vec a druhá vec sú vyjadrenia.

Kočner: No počkatejte, nie, nezískal, kúpil som od pani Pávkovej dom, ale čo to má spoločné s kauzou Technopol?

Kuciak: No pani Pávková bola obvinená pre údajnú krádež tých akcií.

Kočner: Ešte raz. Ja som kúpil dom, ktorý bol na predaj na internete. Bol v ponuke, čo je na tom zlé, čo je na tom trestný čin?

Kuciak: Ale to nie je jediná vec.

Kočner: A ďalšia? Čo mám teda s kauzou Technopol, okrem toho,že som kúpil dom?

Kuciak: Všetci ľudia okolo danej kauzy sú vaši známi a za úver ručí firma Midas Investment, ktorá vystupuje v ďalších vašich kauzách.

Kočner: Za úver kto ručí?

Kuciak: Firma Midas Investment.

Kočner: Odkiaľ máte takú sprostosť?

Kuciak: Je to v centrálnom registri záložných práv.

Kočner: Aha, áno, firma Midas Investment ručí za úver, hej? A čo ja mám s firmou Midas Investment?

Kuciak: Vystupovala vo viacerých vašich kauzách, o ktorých vy hovoríte, že s tým nič nemáte. Vyskytla sa napríklad pri kauze Welten. Nechcem, aby náš spor bol osobný, písal som o vašom podnikaní.

Kočner: Nie, nie, pán Kuciak. Vy ste veľmi osobný, ste jeden zlý človek, ktorého niekto úkoluje a verte mi, že prídem na to, kto vás úkoluje.

Kuciak: Nemáte pravdu.

Kočner: Mám, mám, mám. Tak ako vy nemáte pravdu v ničom, viete, tak ja si myslím, že mám. Ale môžete si byť istý, že začnem sa vám osobne, pán Kuciak, špeciálne venovať.

Kuciak: To je vyhrážka?

Kočner: Prečo? Pokojne vám to hovorím. Začnem sa špeciálne venovať vám a vašej osobe, vašej matke, otcovi a vašim súrodencom.

Kuciak: Viete kto zaťahuje do takýchto sporov rodinu?

Kočner: Ale choďte mi do riti s vašimi názormi, prosím vás! Vy tiež zaťahujete do týchto vecí moju rodinu a ani o tom neviete a ja vám poviem len jedno.

Kuciak: Nerobím to úmyselne.

Kočner: Akonáhle zistím nejakú špinu, nejaké prešľapy u vás, u celej vašej rodiny, ešte raz, nejakú špinu, prešľapy, trestné činy u vás a vašej rodiny, každý má niečo za nechtami, buďte si istý, že to takisto zverejním ako vy. Ale takisto s dôkazmi, bez dôkazov nie, len s dôkazmi, takže budem, pán Kuciak, hľadať. Budete prvý, ktorý bude uverejnený na mojej internetovej stránke, venujem vám ako prvému novinárovi čestné miesto. Ak ste slušný a čestný, tak tam nebudete, ale ja si to nemyslím.

Kuciak: Dúfam, že tam nebudem.

Kočner: Dovidenia. Verte tomu, že budete.

 

Kočner priznal, že polícia sa o neho nezaujímala

“Nie, nebol som v tejto veci predvolaný. O uvedenom trestnom oznámení som ani nevedel. Dozvedel som sa to až teraz, po hroznej udalosti, keď o všetkom informovali médiá,” povedal pre pluska.sk Marián Kočner  koncom februára.

V práci, ktorú už nestihol dokončiť zavraždený novinár Ján Kuciak, pokračuje medzinárodný investigatívny tím. Do projektu sa zapojili Aktuality.sk, denník Sme, Denník N, Nový Čas, Hospodárske noviny, denník Postoj, týždenník Trend, televízia Markíza, televízia Joj, Aliancia Fair-play, Český rozhlas, švajčiarsky Blick, poľský Onet a nemecký Die Welt.


https://slovensko.hnonline.sk/1724506-skoncite-pisat-budem-vas-pranierov...



Stanovisko podnikateľa Mariana Kočnera

„Všetky maistreamové médiá uverejnili informáciu pod titulkom NAKA opäť zastavila trestné stíhanie voči Kočnerovi. To je klamstvo. Je to opäť výmysel maistreamových médií, aby opäť z toho urobili senzáciu,“ uviedol podnikateľ Marian Kočner v reakcii na publikovaný prepis rozhovoru medzi ním a novinárom Kuciakom.

„Pán Kuciak, po tom, ako podal trestné oznámenie, ktoré bolo odmietnuté, dostal uznesenie. V uznesení sa píše, že voči uzneseniu je možné podať sťažnosť, resp. odvolanie. Pán Kuciak sťažnosť nepodal,“ dodal.

Príčina nepodania môže byť podľa Kočnera z dvoch dôvodov. „Po prvé, buď s rozhodnutím vyšetrovateľa policajného zboru, ktorým to bolo odmietnuté súhlasil, alebo po druhé: vedel, že odvolanie by skončilo tak isto, pretože musel veľmi dobre vedieť, že to nie je trestný čin nebezpečného vyhrážania.“

„Každý, kto má IQ aspoň 70 a prečítal si rozhovor, ktorý som s ním viedol, musí pochopiť, že o žiadne vyhrážanie v tomto prípade nešlo. Ja som povedal, že ak nájdem dôkazy, ktoré budú svedčiť o tom, že pán Kuciak píše na niekoho objednávku, tak ich zverejním. A dnes všetci prestitúti prskajú, že čo si to dovoľujem, také niečo povedať – opäť by som pripomenul všetkým kauzu Lipšicove stádo, kde sme sa jednoznačne a s dôkazmi mohli presvedčiť o tom, že prestitúti píšu na objednávku nielen politikov, ale píšu aj na objednávku tých, ktorí sú ochotní im za to zaplatiť. A nič iné som v tomto prípade nepovedal – ak také dôkazy nájdem, zverejním ich. Ak ich nenájdem, tak ich nezverejním.“

Podľa našich informácií sťažnosť, resp. odvolanie voči uzneseniu vyšetrovateľa policajného zboru podali aktuálne rodičia zavraždeného novinára Kuciaka. Natískajú sa preto otázky: nesúhlasia rodičia s rozhodnutím svojho syna, ktorý tak približne pred polrokom neučinil? Poradil im to ich právny zástupca Daniel Lipšic, ktorý je aktuálne vo výkone trestu?

https://www.hlavnespravy.sk/zverejnili-cely-prepis-rozhovoru-medzi-podni...

slaven1

že pár z nich niekto priamo zabije. Youtube cez cenzúru zabíja tiež, len nepriamo.

https://www.liveleak.com/view?t=si7s4_1522814052

Sranda, že od môjho komentu prešli 4 dni.

https://www.liveleak.com/view?t=rUfn_1522827002

Dajme si správu z webu strelkyne v pôvodnom znení:

BE AWARE! Dictatorship exists in all countries but with different tactics! They only care for personal short term profits & do anything to reach their goals even by fooling simple-minded people, hiding the truth, manipulating science & everything, putting public mental & physical health at risk, abusing non-human animals, polluting environment, destroying family values, promoting materialism & sexual degeneration in the name of freedom,..... & turning people into programmed robots!

...

There is no free speech in real world & you will be suppressed for telling the truth that is not supported by the system. Videos of targeted users are filtered & merely relegated, so that people can hardly see their videos! There is no equal growth opportunity on YOUTUBE or any other video sharing site, your channel will grow if they want to!!!!!

 

slaven1

Nie, toto mi uniká :-)

slaven1

Celibát je vážny problém lebo jebací pud (dávať potomstvo) je jeden z hlavných pilierov akejkoľvek živej bytosti. Keď ho vrámci "firemnej politiky" musíš potláčať, tak to kadečo kriví. Každý kňaz z RKC by mal mať svoju kuchárku.

slaven1

Tým, že si dievča oblečie kroj hovorí "nie som tuctová". Žien, ktoré nosia "modely známych návrhárov", ako v článku navrhuje anonymná vadžajna, sú milióny. Keď je niečoho rovnakého veľa, nie je to vzácne.

Dievča v kroji mi hovorí "som pôvodná, vzácna, neopakovateľná a tvoja".

Marína v kroji bola úplne pekná. Ono to pretŕčanie pred celým svetom (aj v kroji) splnilo svoj účel. Našiel si ju muž, z ktorým má 2 deti.

Niekto by mohol doplniť, koľko detí má tá striga-prestitútka, ktorá nápisala článok.

PS: Ešte som ten svoj koment upravil, stále bol "príliš osobný"

slaven1

Ako prvé

Facebook, Inc sa zúčastňuje na tvojom riadení, nie "web".

K obsahu článku

Veľká noc je výborný dôvod pre chlapcov, ako sa dostať k dievčatám, o ktoré majú záujem. Rodiny, do ktorých chodia kupači, u takých je väčšia pravdepodobnosť, že tam príde radosť a šťastie v podobe detí.

Autorke, ktorá napísala článok proti tradíciám, sa asi žiadnej návšteve (tento rok) nedostalo, nedostávalo alebo už nedostáva. Zagúglime troška a...

K autorke článku

Katarína Korytárová má 26 rokov [2016] a narodila sa v Bratislave, kde býva spolu s priateľom a mačkou. Keďže vždy mala záľubu v písaní, médiách, umení atď., vybrala si ako VŠ odbor masmediálnu komunikáciu. Pracuje ako redaktorka v online magazíne, kde píše o hudbe, umení, jedle a ďalších zaujímavostiach. „Najlepší relax po práci je pre mňa, ako inak, varenie a vymýšľanie vegan receptov. Na jedlo aj míňam najviac peňazí, čo ale pokladám za najlepšiu investíciu. Zároveň som aj veľký hudobný freak, milujem festivaly a koncerty, najradšej by som bola na každom, čo, bohužiaľ, nie je možné. Milujem tiež cestovanie, jeden z mojich snov, ktorý chcem čoskoro zrealizovať, je odísť aspoň na týždeň-dva do Talianska a variť si tam z miestnych kvalitných surovín. A keď budem veľká, chcem mať farmu, kde sa budem starať o z jatiek zachránené zvieratá a pestovať zeleninu a ovocie. A, samozrejme, mať svoje veganbistro.“

K redakčnej politike

Na akom nosiči (carrier) vyšiel tento článok? Cez koho infraštruktúru doputovala táto informácia až na obrazovku môjho zariadenia? Kto je vydavateľ?

Otvoríš stránku a už tam na teba kuká info z hlavičky, mriežka #AllForJan. Chceš sa uistiť, však čo ak sa aj iné mediálne domy zapojili do tejto nepriateľskej rošády, otvoríš si kontakt, a tam na teba vylezie stará známa adresa zahraničného agenta.

Zákazník výstrelu v informačnej vojne s názvom "Netreba dodržiavať všetky tradície. Šibačka a oblievačka by mali upadnúť do zabudnutia" (teda ten kto za to platí) je neslovenský Ringier Axel Springer Slovakia (#AllForYan #AllForFun).

K protinárodnej činnosti

Zahraniční agenti pravidelne útočia na národné tradície. Vysvetlovať prečo teraz pre krátkosť nebudem.

Súčasťou "dobrého a pravideľného" útoku, je aj vyber takých kádrov (zamestnancov), u ktorých okrem iného predpokladáš slovakofóbne názory a podriadenosť zahraničnému koloniálnemu riadeniu.

Toto si treba dať do súvislosti s autorkyním vyštudovaním odboru "masmediálna komunikácia", kde absolventov systémovo programujú týmto smerom. Katkin svetonázor nie je len výsledom jej, jej rodiny, jej prostredia ale aj (školského) systému.

Musím ešte dodať, že článok je napísaný jemnejšie, než by som čakal. Autorka nepatrí medzi "protislovenský ultras". Ringier Axel Springer Slovakia to robí sofistikovanejšie, nie tak otvorene ako iní.

Ako funguje kolónialny systém, ktorého súčasťou sú aj médiá, ťa, drahý čitateľ tohto komentu, naučí "hovoriaca hlava" Jevgeni Fjodorov:

https://www.youtube.com/user/zasuverenitet/videos?live_view=500&flow=lis...

K záveru

Nateraz zdá sa, jediné čo upadne do zabudnutia je autorka článku, lebo (v čase jeho napísania) nemá deti. Technicky si ju nebude mať kto pamätať:

- odviesť do nemocnice až bude stará
- požičať jej napr. na liečbu rakoviny, ktorá v "progresívnom zdravotnom systéme kde na ňu bude nazerané ako na klientku" bude, čochvíľa, stáť majetok
- zariadiť pohreb
- nosiť gerbery na hrob...

slaven1

- píšem že Facebook sa "zúčastňuje", nie že ťa výlučne riadi. FB sa zúčastňuje na spoluriadení, tým aké informácie (od tvojich priateľov alebo opáčikovaných stránkach) ti ukáže alebo nie. Akým myšlienkam dovolí alebo nedovolí vniknúť do tvojej mysli. Už sa mi pár-krát stalo, že keby mi to neukázal FB, tak na danú akciu ani neprídem. Keď sa ma tam pýtajú ako som sa tam dostal, odpovedám, že "ma tam poslal Facebook" :-)

- Fjodorov nie je marxista, je vlastenec (je za "otečestvo" - neviem ako to preložiť do SK). Prímam aj jeho myšlienky, lebo veľmi účinne opisujú moju realitu. Ono pre teba sú možno staré, pre mňa sú to nové, zaujímavé veci, ktoré mi mnohé v mojej krajine vyjasňujú. Mne je jasné, že je to v konečnom dôsledku hovoriaca hlava, ktorá má tiež svoje záujmy a patrí do určitého klanu (a ten má tiež svoje záujmy). Kvôli hovoriacim hlavám sa netreba pohrýzť.

- jj, v komentáre som veľmi osobný. Lepí sa na mňa tá slepačia úroveň a spôsob písania, ktorú demonštrujú slovenské presstitútky - kydači hnoja. Trochu som koment zmiernil.

- autorka mala 26 rokov v 2016. Bezdetná, nevydaná 28 ročná žena je stará dievka. Je to pre ňu kľúčová info, ktorú, až sa dopracuje dakedy k môjmu textu, treba čítať (po slovensky) v dobrom takto: Si vo veku kedy ti treba založiť rodinu.

Zelenina je super, keď chceš niečo zjesť a potom sa cítiť, akoby si nič nejedol

- kľúčový moment nami komentovaného informačného produktu, nie je v nejakom internetovom pisárovi. Je plno žien, ktorým oblievačka "nereže", majú s ňom zlé skúsenosti, sú "progresívne"... a nedostávajú priestor na internetovom portáli s čítanosťou cca 20tis ľudí denne názorovo vplývať na Slovensko. Kľúčové je, že firma Ringier Axel Springer Slovakia, a. s. to podporila a že to nie je ojedinelé. Že je to pravidelne sa vyskytujúci, systémový úkaz. Kľúčový je ten rámec, v ktorom to beží.

- A toto sedí do Fjodorovom ohlasovaných myšlienok ako 0.5 matka na 0.5 skrutku

- No nech napíše niekto v SNN, že kroje "nosiť netreba, lebo sú zastaralé". Vieš si to predstaviť? Bratislavská redakcia by ihneď dostala telefonát z martinského riaditeľstva, a pisateľ hodinovú výpoveď.

slaven1

Tak zas vymazali niektoré účty, kam som občas zavítal:

Korpuskularnovlnovy dualizmus - kanál dával stabilizujúcu, protimajdanovskú, protislniečkársku informáciu (dával kúsky z archívu RTVS)

Uriminzokkiri - jediné severo-kórejské noviny, ktoré mali oficiálny kanál na Youtube. Američania ich scenzurovali (obsah bol autorský).

Skynet pravidelne maže napr. yt kanál iránskej Press TV. Majú už asi šiestu verziu. Páči sa mi, že zakaždým, keď im ho zmažú vytvoria nový a spravia reupload.

slaven1

Ja televíziu veľmi nesledujem, ak tak občas TA3, jednoznačne nie okupačnú TV Narkóza. No však aj ku mne prenikla informácia, že pokračuje "Superstar" - americko-izraelská protislovenská psychologická operácia.

 

Niekoľko cieľov, ktoré sa pri tejto psyop sledujú a niekoľko súvislostí, ktoré mi prišli na rozum:


Okupačné vysielanie sa minulý rok prekvapivo nieslo v znamení Zem spieva. Čo bola - a stále je (beží aj tento rok) - pôvodná slovenská, národovecká, vlastenecká relácia z dielne systémového média STV (teraz RTVS).

Táto relácia mnohým Slovákom pripomenula našu krásnu a silnú národnú kultúru, a tak sa metropola rozhodla, že musí v provincii opäť spustiť "priúčanie ku krásam globalizmu".

Veď jeden z cieľov, ktorý sa sleduje cez Superstar, je vysvetliť národu, že spievať po anglicky je pekné a kultúrne.

V 1899 bolo pekné a kultúrne spievať po maďarsky. V 1941 bolo pekné a kultúrne spievať po nemecky.

Od prvej generácie súťaže Superstar (2004) prebehlo už 12 rokov, a treba dokaličiť nový dorast, ktory si "krásy globalizmu" (všetko rovnaké) nemôže pamätať pretože mal tak do štyroch rokov.

Vysielanie takmer výhradne anglických pesničiek na rádiových vlnách nestačí (Fun rádio, Europa2, Slovekrejdiou). Treba to vhypnotizovať aj do polospiaceho mozgu sediaceho večer pred TV obrazovkou.

 

Aký prebehol "progres"?


V tomto ročníku informačného produktu Superstar je jeden z porotcov, teda osoba vystupujúca ako autorita, ktorej sa treba podriadiť a zapáčiť, nejaký človek s hnedou kožou.

Title: SUPERSTAR: Jáchym si pomýlil kasting: Jeho tanečno spevácke "kombo" vyrazilo porote dych      Uploader: Televízia Markíza

Takže jeden z tohto-sezónnych cieľov Superstar je pokračovať s priúčaním národa k multikulturalizmu západoeurópskeho typu a vytváranie návyku [múdry, kultúrny, vzdelaný] "černoch ako autorita".

Keby aspoň cigáň, tak by sa dalo nad týmto židovským huncútstvom prižmúriť jedno oko, ale (polo)černoch? Necítia sa československý cigáni diskriminovaní? :-)

slaven1

Toto je dosť univerzálne, teda platilo to aj pre minulý rok na BAjdane (formálna zámienka Mečiarova amnestia). A bude to platiť aj budúci rok a aj o rok po ňom. Čo bude o 3 roky si netrúfam predpovedať :-)

O troch druhoch protestujúcich za (Po)slušné Slovensko:

 

1. Technický debil

Debil je človek so zdravotnou diagnózou znamenajúcu neschopnosť uvažovania. Keďže priemerná úroveň IQ je na Slovensku dostatočne vysoká, takýchto tam veľa nie je. S debilmi netreba strácať čas.

 

2. Nepriateľ

Nepriateľ sa rozdeľuje na nepriateľa zažratého a plateného.

Zažratý nepriateľ je vyznávač svetonázoru "Slovensko je čierna diera vesmíru", "je dobré aby nám vládli zo zahraničia, lebo mi sme hlupáci", "tráva je zelenšia na Západe".

Platený nepriateľ je často profesionálny revolucionár, organizátor. Je to človek vyškolený, jeho účasť je zaplatená. Sleduje iné ciele než väčšina zúčastnených, hlavne peňažného charakteru (odpracovanie grantu). Sú obeť rodiny a okupačných médií.

Preto píšem "hlavne" a nie "iba," lebo mnohí z platených nepriateľov žijú vo falošnej predstave, že "veď predsa pomáhajú slovenskej spoločnosti". Sami pred sebou sa vyviňujú za to, že predávajú svojich.

S nepriateľmi je možné diskutovať. Je dobré to robiť ne záznam, aby sa odkryla ich pravá tvár pred čo najviac ľuďmi. Nepriateľov nie je veľa.

 

3. Oklamaní

Oklamaní chcú úprimne zmenu k lepšiemu, nie su však účinne ju dosiahnuť skrze:

- svoju mladosť (nedostatok životných skúsenosti)
- nevzdelanosť (nečítajú, nedopĺňajú si vedomosti)
- deckosť (toto sú hlavne ľudia, ktorí sa ani po svojej 30tke nedokázali rozobrať ako je zostrojená dnešná spoločnosť)
- ...

Všetci oklamaní majú spoločné to, že čítajú "nepriateľské vysielačky", ktoré ich smerujú aby šli hájiť záujmy majiteľov "nepriateľských vysielačiek". Zahranično-agentské médiá im nedali plnosť informácie, nakŕmili ich polopravdami.

Mnohí oklamaní neprostestujúci iba prdia doma do gauča a tzv. nekonajú. Títo protestujúci, ktorí proaktívne vyšli na námestie, sú cenní pretože predstavujú aktívnu zložku spoločnosti.

Sú náš hlavný cieľ, s ktorými treba diskutovať a vysvetliť im čo sa deje a čo treba požadovať (priamu demokraciu, sfunkčenie referenda, dekolonizáciu, suverenizáciu).

Skutočné názory obyčajných Slovákov na Protesty 2018

Skutočné názory obyčajných Slovákov na Protesty 2018

 

 

slaven1

Je to ofiko

Priputen dáva titul zradcovi Gorbimu

Mimoriadny a splnomocnený veľvyslanec Slovenskej republiky v Ruskej federácii Peter Priputen odovzdal v piatok (2. marca 2018) bývalému sovietskemu prezidentovi Michailovi Sergejevičovi Gorbačovovi titul „Čestný občan mesta Košice“. Slávnostné odovzdanie sa uskutočnilo v sídle Medzinárodného fondu sociálno-ekonomických a politologických výskumov (Fond Gorbačova).

Mestské zastupiteľstvo v Košiciach udelilo M. Gorbačovovi titul „Čestný občan mesta Košice“ za „presadzovanie myšlienok slobody a demokracie; za reformné rozhodnutia, ktoré viedli k politickým a spoločenským zmenám; za mierové posolstvo, ktoré je životným princípom Európanov a Košičanov“ dňa 14. marca 2016. Iniciátorom tejto myšlienky bol bývalý slovenský prezident a osobný priateľ M. Gorbačova Rudolf Schuster.
P. Priputen taktiež zablahoželal M. S. Gorbačovovi k jeho dnešným 87. narodeninám a zaželal mu predovšetkým pevné zdravie [aby sa dožil súdu].

https://kosicednes.sk/udalosti/michail-gorbacov-si-prevzal-cestne-obcian...

 

slaven1

Vytierať podlahu pre Američanov, akosi  mu to ostalo.

slaven1

A ona, zázrak, naozaj prišla. Pánboh sa asi zmiloval nad poslušnými ľuďmi a zoslal im vraždu, dvojnásobnú, kvôli ktorej sa "zatriasla dôvera ľudu vo vládu".

Všimli si, že sakrálna obeť z predchádzajúcej sezóny (BAjdan 2017), František Gaulíder nestačil. Tento raz to chcelo väčšiu šupu.

Gaulider a Matovič

Neprebehlo to takto?

Kuciakovi došlo, ako ho zneužívajú, v čete vo Facebooku sa zdôveril kamarátovi, že ide spraviť nejaké video, kde všetko odhalí. A tak nelenili a zabili 2 muchy jednou ranou (v tomto prípade 3 muchy, nezabúdajme na "Yanovu" frajerku.).

Som zvedavý čo príde o rok takto na jar. Súdiac podľa všetkého to bude Matovič. "Fico sa len trasie, aby sa mu nič nestalo," takto žartujú v Takžetak.

Z pitvora:

- Prípad Gaulieder



#AllForYan #AllForFun

slaven1

Pre inštitút "nevyhnutnej miery kolaborácie" mám pochopenie pre Dzurindu a jeho vládu, keď súhlasila s preletom bombardérov USA na Juhosláviu. Nechcem za to Dzurindovu smrť.

USA boli koncom 90tych na vrchole svoje moci. Východný blok porazený v Studenej vojne skončenej v 1991, Čína ešte slabá.

Ak by tam nebol Dzurinda, bol by tam niekto iný. Niekto by tam prosto bol, a mohol by byť ešte horší.

A, samozrejme, budem mať pochopenie pre srbskú žiadosť a jeho vydanie. S jednou podmienkou: nesmú ho zabiť. Nech zhnije v base.

Čítaš to dobre potkan? Nežiadam tvoju smrť, ale ostaň za každú cenu zalezený v kanály a nevyliezaj medzi ľudí:

Fico padne, pokud se opozice probudí, říká Dzurinda. Na vraždu Kuciaka by měla dohlédnout komise (18. 3. 2018)

Mimochodom, aktivovali ho aj minulú sezónu:

Mikuláš Dzurinda: Máte kontroverzního prezidenta (16. 5. 2017)

slaven1

Kľúčové, zoradené prioritne, sú:

 - komunikácia (média, tv, rozhlas, webstránky, pošta, elektronická pošta, sociálne siete, internetové pripojenie, telefónne pripojenie, viď Slovenské Telekomunikácie sa premenovali na Deutche Telecom), musíš kontrolovať aby sa okupovaný národ nemohol medzi sebou nepovšimnute dohovoriť

- školstvo (úplne základné, vychováva národ - z osnov toho súčasného napr. ubrali pojem "vlasť")

- kultúra - likvidácia slovenskej kulturnej tvorby (knihy, filmy, divadlo, festivaly). Keď spravýš z okupovaného národa seba, tak načo ich likvidovať, keď už si to ty (viď nekoneční tok americkej normalizačnej hudby z éteru RTVS).

- financie (celé to treba zaplatiť)

slaven1

Aky ma suvis zbabela krysa s clovekom, ktory svoj zivot dobrovolne obetoval za narod?

Sandro, Tisa spomínam pre ten rozmer z celej jeho činnosti "bývalého prezidenta", ktorý predstavoval "prezidentovanie satelitného štátu Nemecka". To isté je aj teraz Kiska.

Je prezident "koloniálneho štátu USA". Kiskov náčelník sedí na západ vo Washingtone, Tisov náčelník sedel na západ v Berlíne. Presne pre to.

Rozdiel na ktorý narážaš ty je, že kým Tiso kolaborobal v nevyhnutnej miere, tupučký Kiska kolaboruje s nadšením.

Pre menej chápavých, ktorý to sem chodia čítať, uvádzam, že kolóniu vždy musí niekto riadiť. Danú mocenskú funkciu musí zastávať "nejaké telo".

Teraz je otázka, či to "nejaké telo" je s duchom aspoň na úrovni Ivana Seatoviča, alebo je to hnoj kiskovského typu.

Kiska nás - Slovensko - vymieňa za peniažky, ktoré tak ľúbi.

slaven1

Tá "rýchlo demonštrácia" v 28.2. mala za úlohu vytvoriť revolučný, dobre vyzerajúci vizuál (fotky), aby aj ostatný dostali v piatok chuť.

VŠMÚ
Foto: Najbližšie centrum velenia je ambasáda na Hviezdoslavovom (budova naľavo vzadu), Praha je až po tom.
Zdroj: zaslusneslovensko.sk

Ďalej, usporiadať verejné zhromaždenie stojí čas a peniaze. Prenajať pódium na námestie rozmerov SNP začína od 3000eur.

Kto uhradil faktúru za tribúnu na námestí SNP? Aká tam bola - zo zákona povinná - SBSka a kto ich zaplatil?

Srandovný je aj web zaslusneslovensko.sk, ktorý registroval nejaký Tomáš Trungel 13.12.2017!

Celá mechanika "za (po)slušné Slovensko" bola vopred pripravená. Čakalo sa iba "iniciáciu".

slaven1

Účia ich ľubiť peniaze a aby ich najväčšia hodnota bola osobná spokojnosť (šťastia ich indivídua).

Vybíjajú z ich hláv pojmy ako národ a vlasť (toto je čisto technická poznámka, #neurolingvistickeprogramovanie).

slaven1

Neprešli ani 3 dni od kedy som písal svoj koment, a FB stihol zneprístupniť proslovenskú informáciu namierenú na rozrušovanie júes empajr.

Pozdravujem, hello guys :-*

slaven1

Už si tu môžeme robiť z 'výmieriek' srandu? Čí stále platí režim 'len z niektorých'? :)

slaven1

K Českej televízii

ČT je protičeská bašta, ktorú už začali rozoberať. Momentálne jej šúfeje český Mika, ktorý sa volá Petr Dvořák.

Pred ČT pracoval pre americko-izraelskú CME v Nove. Globalisti ústami Jaromíra Soukupa, šéfa TV Barrandov (formálne vlastnia Čiňanci), už začali ČT "spracovávať".

K potkanovi

K potkanovi len toto krátke video https://www.mojevideo.sk/video/2c447/dzurinda_sa_umyva.html

slaven1

Dobrý protijed na na zdochliaka zo Zomri bola donedávna stránka "Prečo amerikanofilom hrabe". Stránku však americký Facebook zablokoval.

Ľudia okolo stránky potom založili Prečo globalistom hrabe. Facebook blokol aj to. Potom im FB blokol aj "Prečo globalistom hrabe 2.0".

Hádam im už došlo, že dávať kvalitnú kritiku len výlučne cez FB nepôjde. Facebook je v prvom rade nástroj na kontrolu ríše, nie na jej rozvracanie.

 

Záloha

Zdochliak, rovnako ako taká Demotivácia, má zálohu aj v podobe internetovej stránky.

 

Čo ostalo?

Čo zábavné na FB ostalo? Sú tu Konzervy, tiež už vo svojej tretej verzii. Zabaviť cez FB sa dá aj na Fľuske a nedávno som objavil Benčíkove deti.

Stránky