Dohoda v Minsku podporila vojnu

Pred 2. svetovou vojnou sa Churchil vytešieval, že sa Nemecko dostane do konfliktu s Ruskom, a vraj otvorene hovoril, že Angličania podľa potreby podporia toho slabšieho, aby vojna dlhšie trvala. A tak nejako to aj robil, i keď jeho hlavným strategickým zámerom bolo a zostalo zničenie Nemecka.

Teraz sa zdá, že všetci politici majú rovnaký zámer - predlžovať vojnu. Zdanlivo sa v Minsku podpísalo prímerie, ale v skutočnosti sa zastavili boje v pozícii, keď možno hrozilo zrútenie jednej z bojujúcich strán - Ukrajiny. A možno by sa zrútili obe strany. Teraz, keď mohlo dôjsť k nejakému rozhodujúcemu vývoju, sú boje zastavené, aby sa mohli nazbierať noví vojaci, doplniť všetky možné zásoby, zbrane a munícia. Aby sa mohlo neskôr pokračovať o to intenzívnejšie a dlhšie.

Preto leteli do Moskvy neočakávane osobne hlavy Nemecka a Francúzska. Veci sa vyvýjali ináč, ako sa mali a oni išli Putina ubezpečiť, že aj v jeho záujme je, aby sa veci neskončili. Americké kurvy sa držia pri týchto nechutných špinavostiach formálne v pozadí, rovnako ako v minulosti - a namiesto seba posielajú figúrky. Kedysi to boli Daladier a Chamberlaine, dnes sú to Merkelka a Hollande, na ktorých sa bude hádzať vina. Špinavá povinnsť len prešla z Anglicka na Nemecko, ktoré, ako "naveky" porazená krajina, podľa predstáv Washingtonu a tajných povojnových protokolov, musí slúžiť.

Rolu zlého muža preberá Rusko. Nech by spravilo čokoľvek, v západných čiže sionistckých masmédiach bude ono vždy to zlé. Ale zdá sa, že sa s tým už naozaj zmierilo a nerobí si žiadne ilúzie. Rusi vedia, že podľa najreálnejších predpovedí nemožno odstrániť krízu západnej plutokracie ináč, ako veľkou vojnou.

Všetky tie nafúknuté dlhy, ktoré nemá kto splatiť, všetok ten podvod, ktorý tvrdí, že hráči sú stokrát bohatší, ako sú v skutočnosti - v tom sa už nedá ďalej hrať a fungovať, to sa musí len zrútiť, prečiarknuť a spáliť. A aby biomasa ani náhodou nefrflala a nechcela sa ísť dokonca pomstiť vládnucemu Jednému percentu, treba ju zamestnať niečim iným - a síce bojom o prežitie. Takúto vojnu Západ pripravuje, takúto vojnu otvorene žiadajú ich ideológovia, takúto vojnu, ktorú nedostali v Iráku, v Líbyi ani v Sýrii, takú mienia rozpútať na Ukrajine Asi ani sionistom v Jewyorku nie je jasné, ako presne sa bude vyvíjať, ale to je im úplne jedno: bude to predsa zas vojna v Európe, nech dopadne akokoľvek, jedna strana z ich konkurentov bude zničená, ale v podstate budú oslabené obidve. Američania a židia, ktorí vládnu sionizmom, nenávidia Rusov a nenávidia Európanov, nenávidia celý svet, možno aj seba. Nevedia sa dočkať.

Nemá zmysel nejako vojensky predpovedať udalosti - budú zaručene prebiehať ináč, ako v minulosti a ináč, ako ktokoľvek zo súčasníkov, aj z tých najväčších najlepšie informovaných insiderov, dokáže prepovedať. Ak si niekto myslí, že udalosti riadi rafinovaná všeovládajúca diabolská skupinka, tak mu to musím povedať zas latinsky - je drbnutý naivný optimista. Tá banda síce kolíše celým svetom, ale nie je rafinovaná a už vôbec vediaca, čo robí. Tá banda má medzi sebou podobných čurákov, ako hajzel Kissinger, ako psychpat Wolfowitz či besný Netanjahu. Áno, politici sú len určité krytie, za nimi sa dá tušiť skutočná vrstva mocných - ale tá nie je o nič lepšia, skôr naopak. Zbavte sa konšpiračných ilúzií.

Samozrejme, veľký konflikt môže prebiehať aj menej okato, ako ste zvyknutí z besných filmv o vojne, ktoré celé desaťročia pripravovali populáciu na nové vraždenia. Veď aj v Donecku teraz bomba krachne raz sem, raz tam, potom zas dve... postupne a akoby nebadane sa všetko mení na trosky. A nielen budovy, ale ešte viac život, práca a podstata sa rozpadajú akoby v pozadí. A to je to, čo na Európu bezpochyby hodia. Veľkú krízu, veľký úpadok.

Pomohlo by tomu iba jediné - zmena nemeckej politiky ... a prípadne zmena francúzskej politiky. Britská politika je nepodstatná, tá krajina je zhnitá mocensky a ešte viac morálne. Ale zmena európskeho kontinentálneho jadra by mala dobrú šancu konflikt zastaviť. Konflikt by stratil podporu, pretože zmena znamená odstránenie vplyvu Ameriky. Amerika je hlavným podpalačom, treba ju vyhodiť z Európy a odstráni sa hlavná škodná.

Pravda, to sa zrejme nestane, lebo pre zidiotenú väčšinu Európy je Amerika zárukou prasačieho blahobytu. Oni sa riadia týmto kritériom, a aj keď je autorita USA už riadne nabúraná, hlupákom sa to stále zdá lepšie, ako čokoľvek iné z toho, čo poznajú. No, oni vlastne nič iné, než špinavý yankee konzum, nepoznajú, takže sa zubami nechtami budú držať amerického Titanicu, aj keď sa tento už bude potápať do mrazivej smrti.

Chcel by som na záver upozorniť, že toto nie je pesimizmus. Toto je optimistický opis udalostí, ku ktorým musí dôjsť a čim skôr, tým lepšie. Ono už teraz je dosť neskoro, malo to byť skôr, tá konfrontácia a oslobodenie sa od Ameriky tu mala byť už dávno, ale ľuďom sa proste nechce do nepríjemností, sú rozmaznaní a detinskí. Ale ešte stále jestvuje cesta, ako tým hladko preplávať. Lepšie povedané, zaručene tým preplávame, o tom niet pochýb. Len proste nie všetci.

päť čurákov

Títo pandrláci dobre vedia, čo spôsobujú. A je to dokonca aj na ich čierne duše trocha moc.

 

Autor: 
téma: 
region: 
-eru-

1. ak by bola vojna, nebola by len v Europe, Amerika by tiez bola rozvratena, balisticke rakety nespia, alebo si naozaj myslis, ze Europania by nechali Ameriku len tak, hoci ona bola pricinou vojny?
2. mam taky pocit, ze komentatori pokladaju Putina za idiota, ktory potrebuje ich rady, pritom je to byvaly clen KGB, takze presne vie, ako funguju tajne sluzby, ako mozu zatajovat, pripadne menit informacie a podla mojho nazoru ma nejake pararelne, vysokokvalitne zdroje, a to znamena ovela lepsi obrazok toho, co je vo veci a preco donutil opolcencov na primerie

Norman

takmer ani ja sám nesúhlasím, ale čo narobíme.
K tým bodom.

1. Balistické rakety spia a budú spať. Veď vojna by mala byť bez účasti USA - teda až kým, ako vždy, nenastane čas zabrať korisť.
Rozumej, tu nejde o samú vojnu, ktorá bude iná, hybridná, ale o ťažkú krízu, úpadok, revolúcie. Takú vlnu chcú prehnať Ruskom, ale neboja sa ani podobnej spätnej, ak by sa prehnala Európou.

2. Ja nepokladám Putina za idiota. Práve naopak, Putin a jeho činy sú najlepší indikátor reality, pretože ho pokladám za racionálneho a informovaného - ale treba tie činy správne vysvetliť. Predsa len, nie je všemocný a ani svätý. Konkrétne práve politika Putina indikuje, že sa pripravuje na dlhý ťažký konflikt - a to už od konca olympiády, keď sa rozhodol jednať na Kryme.

Truhlík

Zaujímavá analýza z druhej strany ako Putin vyhral v Minsku na celej čiare.
http://ruspolitics.ru/article/read/v-minske-putin-poluchil-prakticheski-...
V podstate:
Rusko sa nezaviazalo k ničomu.
Ukrajina prevzala veľa záväzkov a garantuje to Nemecko a Francúzsko.
Republikáni si môže ponechať milície (armádu).
Ukrajina musí do konca roka zmeniť Ústavu ale so súhlasom a rokovaním s republikánmi.
Opilec Porošenko vystupuje ako klasický korporátny klamár. Tvrdí, že Lugdonia nebude mať autonómiu ani federalizáciu ale tých podpísaných 13 bodov z Minska hovorí o opaku. Ale to zas hovorí, že občianska vojna sa tam neskončila.
Opilec Porošenko už začal porušovať Minské dohody. Penzie vraj začne vyplácať až po splnení nejakých podmienok. Skúšobný kameň ale bude či odtiahnu s kanónmi, tankami a raketometmi s kalibrom nad 100 milimetrov.

baloo

vy si vážne myslíte, že výsledkom konferencie je tých 13 bodov?! A o týchto bodoch, ktoré s priemerným vypätím mentálnych síl mohli dať dokopy max. za polhoďku museli jednať piati vyše pol dňa? Ale no... Keďže celý svet očakával výsledok, niečo museli povedať aj v telke, ale dôležité sú práve tie "tajné appendixy", ktoré sa z médií nikdy nedozvieme. Jedine, že niekto z účastníkov ich vykokce. Mimochodom už samotné magické číslo 13 znamená, že je to len symbolický zdrap papiera, kabbalisti milujú tieto chujoviny.

A som tiež zvedavý, ako chce EU skontrolovať ukrajinské sľuby, ktoré dal Valcman, keď výkonné sily sú do veľkej miery u Jats-a, Turčinova, Avakova a ostatných súkmeňovcov ale s jasnejším washongtonským napojením. Valcman môže niečo nasľubovať akurát tak za seba, ale z toho klasicky nebude nič. Na jednom dosť dobre (z prvej ruky) informovanom maďarskom blogu (BalRad) už teraz píšu, že valcmanisti horlivo zakladajú muničné sklady aj tam, kde doteraz neboli, ergo robia to isté, čo doteraz: už mali slučku na krku, takže sa tešia, že sa môžu v kľude nachystať na ďalšiu ofenzívu. Zaharčenko išiel do Minsku so zjavnou nechuťou, zrejme iba na tlak Moskvy a vopred vyhlásil, že ak sa ani táto dodhoda nebude dodržovať, tak už žiadne ďalšie jednania nebudú.

-eru-

1. Mam to pochopit tak, ze Rusko sa bude pozerat, ako ho USA budu rozvracat a potom si brat korist? Pochybujem.

2. Tymi pisalkami som nemyslela teba, ale vselijakych expertov, ktori na internete permanentne Putinovi radia, co ma robit. A Putin nema co vysvetlovat, presnejsie nemoze otvorene povedat to, co sa chysta robit a preco.

Norman

1. Ako sa to vezme, rozvracanie. V posledných dvoch desaťročiach USA rozvracali oblasti vplyvu Ruska a nič sa nestalo. Teraz je Moskva ináč naladená - ale veď rozvracanie budú robiť buď samí "Rusi", alebo Ukrajinci, Poliaci alebo prinajhoršom budú na vine zas Nemci.
Chápeš.
V takej situácii sa balistické - v zmysle medzikontinentálne, že - rakety proste nepoužijú.
To je americká predstava. Kým budú mať svojich doslovne agentov či "žoldnierov" v Európe, môžu viesť takto na diaľku to svoje svinstvo.
I keď ja si myslím, že oni sa nezdržia a prídu aj osobne bližšie - už teraz poslali "inštruktorov" na tréning Ukrajinských vojsk. To je doslovne to isté, ako kedysi vo Vietname. Stále noví a noví inštruktori....

2. Ja som to nebral osobne, ale všetci sa k tomu vyjadrujeme, takže všetci sme pisálkami. Samozrejme, je mnoho detailov, o ktorých sa verejne nevie - ale podstata je dobre viditeľná, dá sa spraviť dobrý obraz o situácii aj takto zvonku.

Norman

Ja netvrdím, že sa to Američanom podarí. To sú ich predstavy a plány, ja to vidím tak, že je čas na americký rozpad a úpadok. Prekračujú rieku Halys a zničia veľkú ríšu - svoju.

Ale lepšie bude im v prekročení rieky zabrániť.

baloo

k vojne medzi USA a Ruskom, tak neboj, oni dvaja si už nejaké riešenie nájdu a jevrópa nech skape. Akonáhle by začalo reálne hroziť, že dačo skutkovo zaiskrí medzi nimi, tak nie jevrópa ameriku, ale amerika jevrópu nechá v momente v srabe.

2, Putin zaručene neni idiot - ale tá minulosť u KGB... Táto dohoda sa rovnako nebude dodržovať, ako sa nedodržali ani doterajšie (ako aj Norman píše v článku) a až potom to prerastie do niečoho väčšieho, tešme sa, lebo to už nás neobíde. Často prirovnávajú Orbána k Putinovi, ale tu by som pripomenul len jednu podobnosť, ktorú zvyčajne prehliadnu: kým Putin slúžil Sajuzu v KGB, Orbán začal ako liberál - a potom 180° a sú z nich národovci.
(A ináč vlk v podstate babku nezožral, to sa len tak hovorí, vlk je vegetarián.)

Truhlík

1.
Treba si pozrieť sumár za posledné dni. Predpredvčerom volal Obama Putinovi a podľa nemeckých novín sa mu vyhrážal. Na to Putin vyhlásil cvičenie strategických raketových vojsk s tým, že sa v rámci cvičenia otvárali dekle na raketových silách. Preto Merkelová neišla spať pokiaľ nemala podpísanú dohodu. Porošenkovi nedala šancu. Putin zas prinútil republikánov súhlasiť hoci republikánski vojaci nechcú ani počuť o zotrvaní v Ukrajine.
2.
Putin nemá nijaké paralelné zdroje. Určite nečíta nadhľad :-). Zato má pod sebou pyramídu analytických a spravodajských zdrojov.

-eru-

1. prave o tom hovorim. Rusko sa tiez poklada za europsku krajinu ))
2. Nemyslim si, ze sa spolahne len na spravy a analytiku FSB, najma vediac, ako tajne sluzby mozu potopit politika a ulohe KGB v prevrate

baloo

Vidím to podobne. Novorosijskú vojnu (to už dávno neni "konflikt") chcú posunúť ďalej na západ, takže cobydup sme na rade. Experimenty už boli (v našich končinách skúšajú hlavne cigánov: na Slovensku anno decibel v 2004, keď im siahli na prídavky, v Maďarsku tzv. "cigánske vraždy" v 2008-2009, na západe pochopiteľne moslimov /Žö süi Šarli Hebedo/).

Aj ohľadne tej elity s tebou súhlasím. Psychopat - a ako vidím to je základný atribút, čo dnes každý ašpirant na politické alebo aj významnejšie ekonomické miesto musí mať - môže byť hyperinteligentný, ale so všetkým len manipuluje, pričom v podstate tie procesy nechápe. Nikdy neprežil biedu a každodenný boj o živobitie a nemá city. Vie znižovať úrokové sadzby, zauzlúvať zákony a vyvolávať nepokoje - ale svojho nepriateľa, tj. plebs, tých 99% nechápe. Nechápu podľa mňa ani terajší Donbass - že čo?! Stále bojujú? Že patriotizmus? A za svoju "vlasť" či čo? To čo má byť kwa?!

Na druhej strane zas, kedy pre boha západu záležalo na nás? Škoda, že slováci v škole tak rýchlo preskočia - aj svoje vlastné - dejiny počas Uhorska, tam je príkladov neúrekom, v priemere vychádza cca. 2,37 vojen so západom, zvyčajne s nemcami. Ale nájdu sa aj Frantíci. Merkel a Hollande keď dačo vyjednávajú s Voloďom, tak maximálne ak chránia západ, my sme pre nich "collateral damage". A hneď je jasný aj motív ich na prvý pohľad nejasného kroku, prečo zrušili tunajší priemysel - no nebolo by aj pre nich lepšie, keby sa aj tu vyrábalo za tretinové platy oproti západu? Motív bol asi taký, že za A, nech nie sme konkurencia za B, investovať predsa nebudú do krajín, ktoré sú vo vojenskej nárazníkovej zóne C, nech kupujeme ich shity, čo už doma nevedia predať.

"stále jestvuje cesta, ako tým hladko preplávať"
Tu mám iný názor: podľa mňa neexistuje. Sme potenciálne bohaté krajiny, len nám to nevešajú na nos - a je nás tu priveľa. Férovo kupovať nevedia - nie "nechcú", v ich základnom "mindset"-e proste nie je morálna výbava k tomu, nemôže ich ani len napadnúť - nejlepšie je vždy "zobrať", veď im to "patrí". Ja osobne nevidím žiadnu možnosť hladkého vývoja. Určité percento zaručene prepláve, ale väčšina nie - ale veď taký je plán odjakživa.

ps.: "Chamberlaine" je iba "Chamberlain" bez "e" na konci a "Churchil" je Churchill, dva "l". Akože "kostolný kopec"?... hahaha, aký to paradox, masový vrah s týmto menom

baloo

...či nie?
mapka

Truhlík

Skôr to vyzerá, že niekto mal snahu pravdivo informovať divákov ako sa veci majú. Ale vyzerá to naozaj divne v dnešnom svete slovenských masmédií.

baloo

neni to ojedinelý prípad. Vot kukken sie bitte:
http://news.nationalgeographic.com/news/2014/09/140905-ukraine-cease-fir...
NG-mapka

vulcano laziale

http://sputniknews.com/politics/20150210/1018051167.html

Nevídané, takže Egypt nový člen EEU? Takže už RF, Bielorusko, Kazachstan a Arménsko s Egyptom.

baloo

správach - ale ak náhodou predsa nie, tak som sa zase mýlil.

"Rekordot döntött az idén Szlovákiában azoknak a hadköteles férfiaknak a száma akik - törvény adta jogukkal élve - elutasították, hogy háborús helyzet esetén fegyveres katonai szolgálatot teljesítsenek"

Rýchlopreklad: Počet branne povinných mužov na Slovensku, ktorí - využijúc svoje zákonné práva - odmietli ozbrojenú vojenskú službu v prípade vojnovej situácie tento rok prekonal všetky rekordy

Bolo to aj inde, či len v Új Szó? Tematicky najbližšie je snáď, že
"Kiska je rád, že mladí už nemajú povinnú vojenskú službu"
http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/921971-kiska-je-rad-ze-mladi-uz...

lebleu

http://nadhlad.com/content/cudne-hry-na-ukrajine
Ja dodám len toto:
https://www.youtube.com/watch?v=Oyhl6LAra0I&list=PLE9F7001CCCC54BF5&index=6
Pre niekoho možno naivne pacifistické, na mňa pri každom počutí veľmi účinné. (Aj keď ja mám inú nahrávku.) Pôvodne je to ináč Le déserteur od Borisa Viana a dočítal som sa, že v pôvodnej verzii tej pôvodnej verzie to končí nepatrne inak.. so zbraňou v ruke.
Ďalšie také fajnovosti sú napr. od Dylana Masters of war alebo, aj so stále aktuálnou slohou o Rusoch, With God on our side. A kopa iných, iste.

Bea

Články, komentáre, postrehy, názory...často sem chodím a čítam, snažím sa vyberať si relevantné info, nie správy písané cielene pre "ovce" a podávané v našich médiách. Mám takú otázku, mimo témy, snáď sa neurazíte. Nechcem si robiť ilúzie a tváriť sa optimisticky, ale predsa len...keď tu tieto témy rozoberáte, diskutujete o nich, vidíte, kam to celé smeruje a čo nás čaká, ako to vnímate tak vnútorne? Ako sa vám darí nepodliehať panike? Píšete o tom s chladnou hlavou a akoby takým vnútorným prijatím reality..ide to? dá sa od toho odosobniť?

Ľubov

Bea,tak za seba Ti môžem skutočne úprimne povedať,že Nadhľad má jednoznačne terapeutický účinok,iste,občas je človek sklúčený,cíti úzkosť,ale na týchto gentlemanoch to nezbadáš,zrejme to nedajú najavo.Ja som bola teda oveľa väčšia měkota,ako som dnes.-),takže ostaň,posilní to aj Teba !

jery

... i keď jeho hlavným strategickým zámerom bolo a zostalo zničenie Nemecka.....

Dnes je to 70 rokov:
http://politikus.ru/articles/43136-pepel-drezdena-stuchit-v-nashi-serdca...

firstovka

http://video.idnes.cz/?c=A150211_095815_zahranicni_vez&idVideo=V150211_1...

0:14 porki kyvne na pozdrav pri podavani ruk
0:14 ako ustupuje po druhy krat tak oficiersky kyvne hlavou na pozdrav
0:37 zdvorilo caka kym si zacne sadat putin
0:48 vysunul nohu smerom k putinovi

Pavel Kamas