Chmelár k Vagovičovi a jeho relácii vo verejnoprávnej TV

Odhalenie týždenníka Plus 7 dní, že policajný prezident Štefan Hamran poskytol novinárovi Marekovi Vagovičovi policajné auto na súkromné účely, je len ďalším doplnením mozaiky, že tento človek nie je vzorom investigatívneho reportéra, ale príkladom politického aktivistu, ktorý zneužíva svoje povolanie na presadzovanie skupinových záujmov.

O mnohom svedčí aj fakt, že tohto politicky zaujatého žurnalistu v konflikte záujmov a bez známok novinárskej etiky vydáva Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, na čele ktorej stojí bývalá premiérka Iveta Radičová, za vzor pre svojich študentov, a nedávno mu dokonca udelila ocenenie (spolu s ďalším etalónom jednostrannosti a neobjektivity Braňom Závodským). Navyše, Vagovič sa zachoval navlas rovnako ako všetci tí gauneri, o ktorých píše vo svojich sugestívne ladených textoch: pri novinárskej konfrontácii odmietol odpovedať na otázky a zložil bez pozdravu telefón.

Pripomínam, že nové vedenie RTVS ponúklo Marekovi Vagovičovi samostatnú pravidelnú reláciu, čo je vzhľadom na jeho väzby to isté, akoby ju ponúklo Danielovi Lipšicovi. Ak má generálny riaditeľ RTVS Ľuboš Machaj kožu na tvári, tak po tomto škandále mu ju na hodinu zruší. 

Eduard Chmelár 

------

Poznámka z Nadhladu:

Pripomínam, že byť politickým aktivistom nie je samé osebe nič zlé, aj my tu sme politickí aktivisti - odporné je Vagovičovo pokrytectvo, tony hnoja za ním a hlavne to, že nepracuje pre princípy, ale sa nechá kupovať ako posledný prostitút. Takže vlastne aktivista nie je, to je nepresne napísané, Vagovič je len predajná filcka, ktorá piští tak, ako fúka vietor.

 
Roland Edvardsen

Ešte len dodám, že už len ten jeho fyzicky mimoriadne odpudivý ksicht doslova kričí na človeka slovo psychopat.

Zaujímavé príspevky mal teraz Bránik o Vagovičovi - ono tá skorumpovanosť a špinavé (neetické až protiprávne) praktiky sa vezú s Vagovičom už dlhodobo, ale mainstreamové mediálne kruhy to samozrejme neotvárali a stále nechcú otvárať, lebo je to predsa "náš človek" bojujúci proti "smeráckej mafii". Ja viem, že Bránik je tiež ďalšie pochybné invíduum a tak, ale je zaujímavé vedieť akú reputáciu mal Vagovič dlhšie aj medzi "svojimi". A zrovna takú amorálnu sviňu, nad ktorou už začínajú ohŕňať nos aj jeho stvoritelia z "červených denníčkov" kvôli okatému pokrytectvu a primitivizmu, si nepremyslene s takými fanfárami pustili k sebe kresťania z Postoja, nevidiac ako kontraproduktívne to pre nich bude. A o RTVS ani nehovorím, tam sa naozaj už dočista zbláznili.

Norman

Ja predpokladám, že Postoj Vagoviča neakceptoval len tak, ale bol mu vnútený. Postoj visí na drátikoch režimu, a tak musel Vagoviča akceptovať. Podobne, ako RTVS musel mu dať reláciu.Vagovoč je očividne nová star proamerického režimu, na neho teraz vsadili (povedané naopak, Vagovič chce zožať teraz peniaze a hlavne slávu za dlhé roky svojej otrockej práce). Ešte aj tá štetka Todová dostala byt za státisíce, a vagovič asi nič zatiaľ nič podobné. Možno chce byť v base, ako Todová.

Truhlík

Postoy je karikatúra tak žurnalizmu ako katolíkov. Oni tam všetci najprv robili v sme, týždni a tak. Tí sú jasní.
Z akademického záujmu by som chcel vedieť, kto ich platí.

slaven1

- Braňo Závodský je platený propagandista, ktorý slúži USA. Rádio Express, do 2014 priamo vlastnené z NYC, je americké rádio riadené z kolónie Nemecko. Tu nič zaujímavé nie je.

- SLS opäť neodštartoval. Nechcú raketu odpáliť lebo vedia, že to aj tak vybuchne.

- No a čo je nové v Penzióne u Hanky? http://mordechajkapusta.blogspot.com/2022/09/uz-to-zacina.html

slaven1

https://mordechajkapusta.blogspot.com/2022/05/slovensko-sa-stalo-spojenc...

Čisto k nadpisu: Slovensko 4. ríša pripojila k sebe

slaven1

Britský The Guardian pred 8 rokmi:

Washington's role in Ukraine, and its backing for the regime's neo-Nazis, has huge implications for the rest of the world

https://www.theguardian.com/commentisfree/2014/may/13/ukraine-us-war-rus...

No toto...

nové