Komunálna kritika

Už nielen jednoduchou zahraničnopolitickou propagandou, ale aj výberom domácich tém a spôsobom ich spracovania sa súčasné takzvané slobodné médiá dostali na úroveň socialistických plátkov. Na vzorový materiál pre študentov Fakulty masmediálnej komunikácie v žánri komunálna kritika ašpiruje tento raz grc z denníka s rafinovaným názvom Denník N. Pripomeňme, že tento žáner sa (ako za socializmu, tak aj teraz) používa na vyvolávanie zdania, že sa dotyčné médium zaujíma o rôzne nešváry, ktoré špatia mestá i vidiek a je takpovediac v jednom šíku s ľudom.

Redachtor Denníka N vyrazil - nie do ulíc, to by bolo veľa chodenia, ale na jednu bratislavskú ulicu. Tá je známa ako hlavný výbeh kaviarenských hníd, a preto ostro sledovaná. Redachtor išiel - a napaprčil sa. Štúrova ulica totiž vyzerá presne takto.

A ja sa pýtam, kde bol dotyčný bachratý strýc z Denníka N v júli a auguste, keď centrum Bratislavy vypaľovali vyše 50-stupňové horúčavy? Prečo vtedy neprešiel po celej ulici a nenafotil, kto a v akých podmienkach tam pracoval? Prečo sa tých ľudí nespýtal, odkiaľ sú, prečo sa nešiel pozrieť, kde bývajú, čo jedia, prečo ho netrápilo, ako majú zabezpečené ochranné pracovné pomôcky a pitný režim, prečo sa nezaujímal, aký peniaz dostanú za prácu - navyše v extrémnych podmienkach.

Pretože akí ľudia tú dlažbu ukladali a čo za to dostali - tak tá dlažba vyzerá.

Keď začnú dlažbu ukladať namiesto domácich osadníkov invazisti z Čvargistanov, ktorí im vyžerú ešte aj túto poslednú šancu na mizerný zárobok, potom bude Denník N úplne v riti. Pretože si nebude môcť dovoliť ani len kritiku šlendriánskej roboty.

Autor: 
Norman

trocha mi logika nedá - citát z Kernovho článku:
"Cesta je určená len na jednosmernú prevádzku. Zo zakrivenia križovatiek je jasné, že smerom od centra ku Starému mostu. Na prípadné otočenie premávky bez stavebných úprav zjavne nemysleli"
Perohryz Kern dokazuje, že racionalita "humanistom" chýba zrejme zásadne. Smer dopravy je jasný nie zo zakrivenia, ale je daný zo značiek a podobných napojení. Čo sa týka jeho bláznivého nápadu o "nemyslení na otočenie premávky" - prosím, vysvetlite tej tučnej tupej svini, že pri hypotetickom otočení smeru na Štúrovej by sa otočili aj smery pripojených jednosmeriek a všetko by fungovalo.

Takisto chýba informácia, že to idiot Nesrovnal sa pýšil, že zaviedol mozaikové vzory do dlažby, čím dosiahol tento vizuálny guláš.

A takisto nespomenuli tri pozlátené kocky vraj za akýchsi troch židov, ktoré sú vsadené do novej ulice nezákonne. Nevkus v priamom prenose, (politický) gýč uprostred odfláknutej dlažby. No ale dobre, teraz budú ľudia po nich šlapať a srať na ne psi. Kým sa nevykývu a nebudú vyhodené na smetisko, kam patria. Už to nebude dlho trvať.

Truhlík

Kľúč k nespokojnosti s novou dlažbou je vo vete z článku - "Dlaždičky pri ceste sa už teraz hýbu a počas prvého väčšieho pochodu neonacistov im tak ulica poskytne muníciu na týždeň pouličného boja s policajtmi."
Ináč je to symptomatické, že na Slovákov ten presstitút posiela policajtov. Neviem, prečo by mali Slováci hádzať na policajtov dlažobné kocky. To skôr tá novinárska svoloč by potrebovala fejslift mačacou hlavou.

Norman

Strach a ich čierne svedomie. Pozrú sa na kocky - a už vidia neonacistov ich hádzať. Pozrú sa na strom - a už vidia seba, ako sú na ňom obesení. Pozrú sa čojaviem na biele obláčiky - a už asi vidia, ako zlé čierne oblaky na nich padnú a udusia ich.
Zlé svedomie naozaj znamená neustály strach a úzkosť - a to je presne ich svet. Boja sa každý deň, každú hodinu, každú minútu. Urobíte na nich hu - a pokadia sa. Kern, Tóda a celá tá banda prestitútov.
Hu.

Vidíte, mal som pravdu:-)

qedstar

Poznáš tie typy tiež?

baloo

podľa mňa povinne voliteľný predmet. Ako zamiešať do každej témy kúsok neonacistov, holokaustu a pod. Prší a fúka? Presne ako "vtedy" v Osvienčime... Dostali gól? Ruka božia. Dlažobné kocky? Neonacisti. Kultúra? Klezmer-festivál. A tak. Oni tých policajtov v prípade potreby na hocikoho asi na požiadanie môžu zavolať, to, že "sa boja" je iba divadlo. Alebo zlé svedomie bez faktického dôvodu.

Norman

Prirodzene, to, že "sa boja" je čiastočne aj divadlo. Kultúra utrpenia, kultúra strachu.

Ale už to, že sa musia tak čo len tváriť, je ich úbohosť a mizéria. Aký by si mal pocit zo života, ak by si sa musel každý deň natreť žltou sračkou strachu, aby si pôsobil? Stálo by to za to?

A to oni robia.

Norman
Norman