Vražda v Moskve

Keby sa bol americký židovský škrabák Gerš Kuncman ovládal, nemuselo k tomu dôjsť. Kuncman však nezaprel svoju hnojnú podstatu a šokujúcu vraždu veľvyslanca Ruskej federácie v Turecku Andreja Karlova okomentoval takto: "Vražda ruského veľvyslanca Andreja Karlova nebol terorizmus, ale odplata za Putinove vojnové zločiny". Na Kuncmanov slint uverejnený v New York Daily sa ozvalo Ministerstvo zahraničných vecí RF.

 

Nasledovalo Kuncmanovo typické šlojmovské infantilné poskakovanie, vycieranie sa a drzé klamárske vykrikovanie, že "Putin odo mňa osobne žiada ospravedlnenie".

A tak pohár trpezlivosti pretiekol. Na portáli Vzgľad, ktorý má veľmi dobré informácie a je indikátorom posunov v ruskej spoločnosti, vyšiel článok s názvom "Vražda v rámci mytológie holokaustu". Po prvý raz v ruskom mainstreame kopli do židovského zlatého teľaťa, do nedotknuteľnej paradigmy sionizmu - a kopanec to bol riadny. Postaral sa oň básnik a spisovateľ Amiram Grigorov:

- Včera oznámili, že Gerš Kuncman sa za svoj článok o vražde ruského veľvyslanca v Turecku ospravedlňovať nemieni. Čo vlastne napísal tento Gerš, tento americký liberál? Prirovnal vraždu ruského veľvyslanca Karlova k vražde pracovníka nemeckého veľvyslanectva Ernsta vom Ratha v Paríži v roku 1938. Táto stará vražda je tak zahmlená a dvojzmyselná, že ju neradi vyťahujú, ak je však jej pripomenutie nevyhnutné, tak sa vždy deje v rámci takzvanej mytológie holokaustu. Vom Rath je vykresľovaný ako nacista a jeho vrah Grinšpan raz ako "obeť", raz ako "židovský hrdina", prípadne oboje naraz. Je rytierom v žiarivej zbroji, ktorý prišiel zabiť hnedú trojhlavú háveď, kričiac Караул, громят!. Vzhľadom na to, že vražda vom Ratha v Európe veľa zmenila a že iného, skutočného pomstiteľa Švarcburda, ktorý zavraždil konkrétneho vraha, Ukrajinca Petljuru, nazývajú súčasné židovské liberálne hlasy agentom NKVD a divže nie stalinistickým likvidátorom, treba povedať pár slov o udalostiach roku 1938.

1. Ernst von Rath a Grinšpan sa pred vraždou poznali.

2.Obaja boli homosexuáli a stretávali sa v príslušných zariadeniach rozveseleného predvojnového Paríža.

3. Vom Rath nezomrel na strelné zranenia, ale až po tom, ako prišiel do Paríža Hitlerov osobný lekár a začal ho "liečiť". Nemci živého vom Ratha nepotrebovali.

4. Vom Rath nebol presvedčeným nacistom. Vstúpil do strany pre kariéru a nebol považovaný za nádejného.

5. Grinšpan bol nezamestnaný hochštapler, ktorý sa nehodil na nič. Pochádzal z obrovskej židovskej rodiny v Poľsku, ktorá migrovala do Nemecka.

-

Tu môžeme Grigorovov text prerušiť. Vlna, ktorá vyvrhla dementa Grinšpana do Nemecka a potom do Paríža, nebola nepodobná súčasnej vlne Arabov, valiacich sa do Európy. Východoeurópski migranti - prevažne židia - boli s nemeckou spoločnosťou nekompatibilní. Nemecko im odmietlo udeliť občianstvo a deportovalo týchto ilegálov späť na východ. Tam ich však odmietli prijať. Je nám to pri pohľade na zdrojové krajiny súčasného ilegálneho Fluchtu akési povedomé?

-

A teraz sa môžeme vrátiť na záver Grigorovovho textu.

- Je zaujímavé, že vražda veľvyslanca Karlova veľmi pripomína inú udalosť, v ktorej tiež figurujú zavraždený nemecký diplomat a vrah židovského pôvodu. Vražda nemeckého veľvyslanca grófa Mirbacha v Moskve. Zavraždil ho Jakov Blumkin. O tomto však nikto nenapísal. Škoda.

 
 
Kuncman si z plejády politických vrážd spáchaných židmi samozrejme vyberá, čo sa mu hodí. My si však môžeme o vražde Mirbacha napísať trochu viac.
 
  
Zábavný kvíz: hádajte, kto je obeť a kto podliak a vrah
 
Gróf Mirbach z rakúskej aristokratickej rodiny bol decentným diplomatickým vyjednávačom Brest-Litovskej dohody medzi Ruskom a Nemeckom a jeho vražda v Moskve v roku 1918 mala poslúžiť ako zámienka na vojnu medzi týmito dvoma krajinami. Vrah Blumkin bol žid z Odesy, boľševik a člen Čeky. Pracoval priamo pre Dzeržinského na kontrašpionážnom útvare. Pozrime sa, kde ho nájdeme dva roky po vražde Mirbacha. V Perzii. Na brehu Kaspického mora, kde istý Mirza Kúčak Chán vyhlásil samozvanú Perzskú sovietsku socialistickú republiku. Žid Blumkin prišiel, zorganizoval prevrat - dnes je takýto počin známy ako farebná revolúcia - zbavil Kúčak Chána moci, založil Komunistickú stranu Perzie kontrolovanú židoboľševikmi a vyhlásil sa za šéfa Perzskej červenej armády, pripravenej tiahnuť na Teherán. V auguste 1920 ho však politbyro povolalo späť do Petrohradu, aby dohliadal na obrnený vlak, ktorý viezol Grigorija Zinovjeva, Karla Radeka a Bélu Kúna z druhého kongresu Komunistickej internacionály. Krvavému boľševickému prevratu v Iráne a ďalších štátoch následne  zabránila dohoda Lenina s Britmi.
 
Epochu židoboľševického sociálnoinžinierskeho besnenia máme dnes za sebou. Zato si však naplno užívame besnenie jej sionistického sociálnoinžinierskeho dvojčaťa. Vyzerá to tak, že Rusi jej už majú skutočne po krk.
A my tiež.
 
Autor: 
Ema

...po tom, ako Bezpečnostná rada OSN okorenila tento piatok východoeurópskemu zmrdovi Mileikowskému (aka Netanjahuovi) šábes prijatím rezolúcie o okamžitom zastavení výstavby židovských osád na okupovaných palestínskych územiach, východný Jeruzalem nevynímajúc.
Židovská verchuška si za posledných 10 rokov nekonečného amerického veta v BR OSN odvykla, že táto inštitúcia môže zareagovať na jej zločiny pri rozširovaní židovského Lebensraumu.
Z 15 členov BR OSN hlasovalo 14 za rezolúciu, USA sa zdržali. Nasledoval zúrivý bľakot, povolávanie veľvyslancov, vyhrážky ... a vrcholom tohto židovskému cirkusu je výkrik, že Izrael ide UVALIŤ SANKCIE NA OSN. Muheheh.

Ale najveselšie je to zarazené mlčanie západných sionistických (j)elít a manipulátorov z propagandistických korporátnych mediálnych splaškov. Joj, kohen - ktorý vie vždy všetko najlepšie, ako má gójsky dobytok žiť a čo si má myslieť - sa hnevá, lebo svet si mu dovoľuje odporovať.

Ľubov

Ema,je vojna nevyhnutná?

Veľmajster FM

že už vypukla? Má len inú formu ...

Ema

na Divadlo Andreja Bagara väčšiu bombu a znemožní tak ďalší ročník Divadelnej Nitry?

Táto vojna je taká, že miesto bomby vpadnú do DAB ďalšie angažované telesá a k tohtoročnej bilancii:

"Inscenácia Slovenského komorného divadla Martin Vtedy v Bratislave, a najmä jej hlavná predstaviteľka Jana Oľhová, ktorá excelentne stvárnila osud židovskej intelektuálky a niekdajšej marxistky Žo Langerovej si vyslúžila ovácie. Jeden z vrcholov Divadelnej Nitry 2016 prišiel vo vystúpení ukrajinského zoskupenia Dakh Daughters Band. V čase, keď zvuk rinčiacich zbraní na Donbase stále neutícha, zaznelo z Divadelnej Nitry, vypäté volanie po láske a slobode v podobe silného, energického a dojímavého kabaretného vystúpenia ukrajinského tohto výnimočného ženského orchestra, ktorý je jedným zo symbolov odporu proti potláčaniu ukrajinskej demokracie.

Výnimočný príbeh priniesol na festival iracko-švédsky súbor Iraqi Bodies so sugestívnym a emotívnym dielom na hranici tanca a fyzického divadla Piliere krvi irackého režiséra Anmara Tahu, ktorý zo svojej domoviny ušiel pred vojnou. Predstavenia sa zúčastnili aj irackí azylanti na Slovensku, ktorí našli svoj nový domov tento rok práve v Nitre a osobne sa stretli s režisérom."

...pribudnú obdobné slová nadšenia.

Truhlík

Alebo Breinerovu klezmer verziu slovenskej hymny. Keď ju hrávali o polnoci v SRo tak to museli zrušiť tak boli protireakcie poslucháčov. Tak ju potom Breiner hral bielemu odpadu na Pohode.
Aj tak top je súdružka Rozalija "Zemľjačka" "Demon" "Furia" Zalkind Samojlova. Spolu s Bélom Kúnom organizátorka popráv státisícov z ruskej inteligencie na Kryme.
Hľadal som jej fotku a hľa. Jej pravnuk je stalinista Udaľcov, ktorého Putin nechal zavrieť lebo bral peniaze od Gruzíncov na revolúciu v Moskve.
http://3.bp.blogspot.com/-CdFEadaM3AE/UHf3Pg3zVHI/AAAAAAAAIYk/-2EVHp-9FM...

balu

pri amerických atď. činovníkoch, hercoch ak bol žid je na Wikipedii vždy hrdo napísané, že ten alebo druhý rodič, prípadne aj starý rodič bol žid, ale nejako trebars u Kuna-Kohna a viacerých "uhorských" súdruhov nie, pričom je to jasné. Ako keby sa hanbili alebo báli to tam napísať.

Veľmajster FM

www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/30787/Default.aspx
najmä komentáre. Smiech Ťa prejde ...

Ema

zvládaš bez rehotu? Obdiv, chlape.

Veľmajster FM

Malá ukážka „faktickej“ interpretácie histórie:
http://www.blisty.cz/art/85038.html
„Žádnou evropskou zemi nikdy nezničila imigrace. Několik zemí bylo zničeno xenofobní pravicí“ ...
Niekto si pletie príčiny a následky!
Ako je možné, že kultúrny národ Kanta, Hegela, ..., Leibnitza, ... Bethovena, ... atď., ... atď. ovládla „xenofóbna pravica“?

Pre pochopenie aké zničujúce dôsledky môže mať vytvorenie sociálne izolovaných kultúrne nekompatibilných komunít, prečítajte si knihu:
http://documents.tips/documents/solzenicyn-200-rokov-spolu-1diel.html

Ako krásnu ukážku „faktickej“ práce s historickými faktami a umeleckým dielom uvádzam prácu nášho spoločného obľúbenca
http://www.ivo.sk/buxus/docs/publicistika/subor/produkt_2271.pdf
„Solženicyn cituje vo svojom diele množstvo zdrojov, ide však prevažne o publikované odborné a populárne práce, vrátane encyklopédií a slovníkov, ktoré sú citované zvlášť často. Pracuje teda výlučne so sekundárnymi zdrojmi, vôbec nepoužíva zdroje archívne, primárne.“
Celá kritika je založená na tvrdení že tento román JE VEDECKÉ DIELO.

Tak si ho prečítajte, pokiaľ môžete, v ruskom origináli. A tam nájdete napísané toto:
«Поиск всех точек единого понимания и всех возможных путей в будущее, очищенных от горечи прошлого… Искренно стараюсь понять обе стороны. Для этого – погружаюсь в события, а не в полемику. Стремлюсь показать».

Nikde a nikdy autor netvrdil, že jeho práca je vedecké dielo a že spľňa formálne nároky na vedeckú prácu. Aj s ohľadom na čitateľnosť autor nepoužil obvyklú formu citácie literatúry a preto je sprostý podraz napísať „myšlienku“ : „Pracuje teda výlučne so sekundárnymi zdrojmi, vôbec nepoužíva zdroje archívne, primárne.“ Takto vyzerá doba faktická (2004) v podaní chucpe Masažnikova ... Kovaný marxista, ktorý prišiel (z poverenia koho?) dozerať na úroveň výuky marxizmu leninizmu na Slovensku, tak ten sa nezaprie! „Solženicynova interpretácia faktov a udalostí vychádza z jeho otvorenej protirevolučnosti, silnej vnútornej identifikácie s ruskou monarchiou ako formou štátneho usporiadania, silného konzervativizmu a deklarovanej oddanosti organickým formám spoločenského vývoja.“ Z čoho a z akých zdrojov pramení chucpeho kritika je okamžite jasné!

Keď si prečítate oba diely okamžite Vás napadne myšlienka, ktorú krajinu zničila imigrácia. Ak uberiem do úvahy že naši rusofóbovia nepovažujú Rusko za krajinu Európy, mám ďalšieho kandidáta!

Po vlne pogromov, ktorých príčiny popísal Solženicyn z pohľadu oboch strán konfliktu, do stredu Európy sa privalila obrovská imigračná vlna, porovnateľná s tou súčasnou. Odhaduje sa, že takto sa dostalo do predovšetkým veľkých miest ako Viedeň, Praha a Budapešť približne 2 milióny imigrantov.
A nastali obrovské problémy!
http://www.porges.net/JewsInVienna/2EasternJewsMigration.html
Prečítajte si tento článok, história sa opakuje! Prečítajte si celú prácu a pochopíte príčiny explózie antisemitizmu v srdci Európy.
Ako vnímal situáciu vo Viedni Adolf Hitler?
http://www.porges.net/JewsInVienna/1HistoricalBackground.html
http://www.porges.net/JewsInVienna/5WasYounghitlerAntiSemite.html
A k čomu to priviedlo?
http://www.porges.net/JewsInVienna/6TwoExamples.html
Je naozaj nevyhnutne študovať historické pramene! Lebo nepoučiteľnosť niektorých pažravých Chazarov je zarážajúca! Na Ukrajine vďaka ich výčinom hrozí nová vlna pogromov, ukážka nálad Ukrajincov:
http://2.bp.blogspot.com/-0JwLCx-lON8/VRBhtV-EmI/AAAAAAAALzM/LLZ0qnlbOg0...
http://www.a-w-i-p.com/media/blogs/articles/3/G/UKR_tycoon-Ihor-Kolomois...
https://1.bp.blogspot.com/-i7crKndKLIQ/V8mCF1gC9-I/AAAAAAAAEIk/DeWxp2n1-...

Následne bude nová imigračná vlna, ktorá zasiahne na plno Slovensko! Do Ruska utekať nebudú ...

slaven1

Na vianočný večer som sa dostal do spoločnosti, kde bol pustený televízor. Konkrétne TV Narkóza, zahraničný agent, vysielala hnusné reklamy a do toho šla pekná sovietska rozprávka Mrázik. Okrem reklám na úžeru, telefonovanie, autá, čistiace prostriedky ma zaujala reklama na jedlo.

Bol to "shoot" natočený pre nemeckého výrobcu Storck na jeho produkt bombonieru Merci. Súčasťou reklamy vysielanej do hláv používateľov TV v krajinách Česko,Slovensko, Maďarsko a Poľsko už od roku 2014 bola aj scéna so zasneženou európskou krajinou, v nej kostol a v kostole takýchto detský chór:

Multi-kultúrna propaganda: detský chór vo vianočnej reklame vysielanej na Slovensku

Multikultúrna propaganda: detský chór vo vianočnej reklame vysielanej na Slovensku

https://youtu.be/tll4PcjkrTw?t=31s

"Skutočné" prirodzené spoločnské prostredie pre strednú Európu.

Systematická Multikultúrna propaganda

Vysiela snáď televízna spoločnosť Pobrežia Slonoviny vianočené reklamy s pre nich tak prirodzenými spievajúcimi Filipíncami v Bazilike našej pani mieru? Alebo vysiela nejaká televízia ČLR na Čínsky nový rok reklamy s Arabmi? Nie, nevysiela.

Zato v Eurozväze prebieha systematická multikultúrna propaganda. Európanom premietajú do hláv fejkové videá (falošné obrazy) s rôznymi neurópskymi plemenami ako súčasť ich bežného, pradávneho života ("však vždy to tam bolo").

Vysielací čas cez vianočné sviatky je drahý ako cez americký Superbol. Niekto za propagandu musí zaplatiť. Túto zacvakala firma z Berlína, mesta v okupovanom Nemecku.

Ďalšie príklady multikulty propagandy z nedávnej doby:

- English for beginners je príklad multikultúrnej propagandy od našich severných susedov. Klip bol natočený pre Allegro, poľský Aliexpress.

- Nemecká verzia rozprávky Soľ nad zlato (2015):

Multikultúrna propaganda: Die Salzprinzessin

Ženích akého by si želal nejeden monarcha pre svoju dcéru :D

 

PS: Mrázika som dopozeral cez internet.

Náhodný okoloidúci

Číňania to, ako je ich zvykom, vzali za správny koniec.

https://beo.sk/masmedia/2075-proticernosska-reklama-z-ciny

A toho talianskeho trtka, čo sa na toto prepožičal, by som... hm... radšej nič, karma ho dobehne. A tú zradkyňu tiež.

Rosemary

Berlin...alexandrovci...george michael...

balu

princezna Leia...

balu

7. decembra :-(

Pospomínajme...

The wall on which the prophets wrote
Is cracking at the seams.
Upon the instruments of death
The sunlight brightly gleams.
When every man is torn apart
With nightmares and with dreams,
Will no one lay the laurel wreath
When silence drowns the screams.

Confusion will be my epitaph.
As I crawl a cracked and broken path
If we make it we can all sit back and laugh.
But I fear tomorrow I'll be crying,
Yes I fear tomorrow I'll be crying.
Yes I fear tomorrow I'll be crying

Between the iron gates of fate
The seeds of time were sown
And watered by the deeds of those
Who know and who are known.
Knowledge is a deadly friend
If no one sets the rules.
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools.

The wall on which the prophets wrote
Is cracking at the seams.
Upon the instruments of death
The sunlight brightly gleams.
When every man is torn apart
With nightmares and with dreams,
Will no one lay the laurel wreath
When silence drowns the screams.

Confusion will be my epitaph.
As I crawl a cracked and broken path
If we make it we can all sit back and laugh.
But I fear tomorrow I'll be crying,
Yes I fear tomorrow I'll be crying.
Yes I fear tomorrow I'll be crying

Ema

ale tunajšia, naša autentická legenda Radim Hladík zomrel 4. decembra.

Naživo som ho videla už iba ako starého pána s kyslíkovým prístrojom, ale znelo to just takto dobre
https://www.youtube.com/watch?v=LOO9mtjfF9k

Pavel Kamas